reklama - zainteresowany?

Polski e-konsument - typologia, zachowania - Onepress

Polski e-konsument - typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
ISBN: 978-83-246-3402-6
stron: 192, Format: 180x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Polski e-konsument - typologia, zachowania

Tagi: E-biznes | Marketing

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów — ich cech i zachowaÅ„ — ma istotne znaczenie dla przedsiÄ™biorstw, które tworzÄ… koncepcjÄ™ strategii marketingowej oraz poszukujÄ… kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujÄ…cych zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz siÄ™, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz siÄ™, w jaki sposób i z jakich źródeÅ‚ e-konsumenci gromadzÄ… informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bÄ…dź usÅ‚ugi, jak pÅ‚acÄ… za produkt, jak zamawiajÄ… i odbierajÄ… kupiony produkt.
  • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje siÄ™, wybierajÄ…c miejsce zakupu?

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.



Partner wydania:

Dodaj do koszyka Polski e-konsument - typologia, zachowania

Spis treści

Polski e-konsument - typologia, zachowania -- spis treści

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (9)

  • 1. E-konsument i jego zachowania nabywcze (10)
  • 2. Uwarunkowania zachowaÅ„ nabywczych e-konsumenta (17)

Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (27)

  • 1. ŹródÅ‚a informacji o e-konsumencie (28)
  • 2. Metody i techniki badania e-konsumenta (40)
  • 3. ZaÅ‚ożenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta (48)

Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (57)

  • 1. Portret demograficzny, spoÅ‚eczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta (58)
  • 2. Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta (65)
  • 3. Czas wolny polskiego e-konsumenta (78)
  • 4. Internet w życiu polskiego e-konsumenta (96)

Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (107)

  • 1. Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta (108)
  • 2. Motywy dokonywania zakupów w sieci (112)
  • 3. ŹródÅ‚a informacji o ofercie produktowej w sieci (116)
  • 4. Determinanty wyboru produktów (132)
  • 5. Miejsca i warunki zakupów w sieci (144)

Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (167)

  • 1. Typy polskiego e-konsumenta (167)
  • 2. Wytyczne do dziaÅ‚aÅ„ marketingowych w handlu elektronicznym (178)

Bibliografia (187)

Dodaj do koszyka Polski e-konsument - typologia, zachowania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.