Polski e-konsument. Dekada zmian - Onepress
ebook
Autor: Magdalena Jaciow, Robert WolnyISBN: 978-83-8322-111-3
stron: 136, Format: ebook
Data wydania: 2022-07-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)
Tagi: E-biznes
Osoby które kupowały "Polski e-konsument. Dekada zmian", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Polski e-konsument. Dekada zmian eBook -- spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne
- 1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia
- 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta
- 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta
Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne
- 2.1. ŹródÅ‚a informacji o e-konsumencie
- 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta
- 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta
Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze
- 3.1. Portret polskiego e-konsumenta
- 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta
- 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci
- 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci
Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne
- 4.1. Typy polskiego e-konsumenta
- 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci
Bibliografia