reklama - zainteresowany?

Polityka z twarzÄ…. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011 - Onepress

Polityka z twarzÄ…. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011
ebook
Autor: Marek Mazur
ISBN: 978-8-3801-2356-4
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,44 zł (poprzednio: 37,58 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,14 zł)

Dodaj do koszyka Polityka z twarzÄ…. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011

Tagi: Marketing

W pracy rozważany jest proces personalizacji polskich kampanii wyborczych, czyli rosnÄ…cej roli liderów politycznych w dyskursie wyborczym kosztem koncentracji na partiach i problemach politycznych, w latach 1993–2011. Unikalny charakter, w sensie naukowym, majÄ… zaprezentowane badania empiryczne, dotyczÄ…ce personalizacji w ujÄ™ciu medialnym (analiza zawartoÅ›ci Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) oraz strategicznym (analiza zawartoÅ›ci telewizyjnych audycji wyborczych). Wyniki studiów potwierdzajÄ… tezÄ™ personalizacji w rozumieniu wzrostu roli liderów politycznych w warstwie prezentacji polityki. Publikacja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli nauk humanistycznych (medioznawców, politologów, socjologów) zajmujÄ…cych siÄ™ tematykÄ… komunikowania politycznego, ale także tych spoÅ›ród studentów i obserwatorów polityki, których interesujÄ… przemiany wspóÅ‚czesnej demokracji w kontekÅ›cie kampanii wyborczych.

Dodaj do koszyka Polityka z twarzÄ…. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011

 

Osoby które kupowały "Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Polityka z twarzÄ…. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011

Spis treści

Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011 eBook -- spis treści

Spis treści

 

Wstęp / 7

1. Personalizacja polityki — podstawowe pytania konceptualizacyjne / 10

2. Personalizacja kampanii wyborczych — konceptualizacja problemu badawczego / 17

3. Plan książki / 19

 

Rozdział 1

Personalizacja kampanii wyborczych w perspektywie mediatyzacji polityki / 23

1.1. Relacje mediów i polityki a personalizacja medialna i strategiczna / 24

1.2. Logika medialna a personalizacja kampanii wyborczych / 38

1.2.1. Logika rynkowa / 44

1.2.2. Logika publiczna / 48

1.2.3. Linia polityczna / 51

1.2.4. Technologia mediów / 55

1.3. Personalizacja medialna w badaniach empirycznych / 60

 

Rozdział 2

Wpływ profesjonalizacji kampanii wyborczych na personalizację / 71

2.1. Zmiany społeczne w otoczeniu kampanii wyborczych / 73

2.2. Wpływ profesjonalizacji na centralizację partii (kampanii) / 77

2.3. Wpływ profesjonalizacji na personalizację scentralizowaną apeli wyborczych / 83

2.3.1. Konsultanci polityczni / 83

2.3.2. Marketing polityczny / 87

2.3.3. ZarzÄ…dzanie mediami / 90

2.4. Personalizacja apelu wyborczego w świetle badań empirycznych profesjonalizacji kampanii wyborczych / 94

 

Rozdział 3

Uwarunkowania systemowe i kontekstowe personalizacji kampanii wyborczych. Przypadek Polski / 101

3.1. Uwarunkowania personalizacji parlamentarnych kampanii wyborczych zwiÄ…zane z systemem politycznym w Polsce / 107

3.2. Wpływ profesjonalizacji kampanii wyborczych na personalizację / 113

3.3. Kontekst kampanii wyborczych a personalizacja / 122

3.4. Uwarunkowania personalizacji zwiÄ…zane z systemem medialnym / 126

 

Rozdział 4

Personalizacja medialna w polskich kampaniach parlamentarnych w badaniach empirycznych / 135

4.1. Stan badań / 135

4.2. Personalizacja scentralizowana na Å‚amach „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej” w kampaniach wyborczych 1993—2011 / 140

4.2.1. Metoda badania / 140

4.2.2. Wyniki / 144

4.2.3. Interpretacja wyników / 157

 

Rozdział 5

Personalizacja strategiczna w polskich kampaniach wyborczych w badaniach empirycznych / 161

5.1. Stan badań / 161

5.2. Personalizacja scentralizowana w telewizyjnych audycjach wyborczych w latach 1993—2011 / 164

5.2.1. Metoda badania / 164

5.2.2. Wyniki / 166

5.2.3. Interpretacja wyników / 174

 

Zakończenie / 179

 

Bibliografia / 187

Wykaz rysunków, tabel, wykresów / 211

Indeks osobowy / 215

 

Summary / 223

Zusammenfassung / 224

Dodaj do koszyka Polityka z twarzÄ…. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.