Polityka z twarzÄ…. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011 - Onepress
ISBN: 978-8-3801-2356-4
stron: 224, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 30,44 zł (poprzednio: 37,58 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,14 zł)
W pracy rozważany jest proces personalizacji polskich kampanii wyborczych, czyli rosnÄ…cej roli liderów politycznych w dyskursie wyborczym kosztem koncentracji na partiach i problemach politycznych, w latach 1993–2011. Unikalny charakter, w sensie naukowym, majÄ… zaprezentowane badania empiryczne, dotyczÄ…ce personalizacji w ujÄ™ciu medialnym (analiza zawartoÅ›ci Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) oraz strategicznym (analiza zawartoÅ›ci telewizyjnych audycji wyborczych). Wyniki studiów potwierdzajÄ… tezÄ™ personalizacji w rozumieniu wzrostu roli liderów politycznych w warstwie prezentacji polityki. Publikacja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli nauk humanistycznych (medioznawców, politologów, socjologów) zajmujÄ…cych siÄ™ tematykÄ… komunikowania politycznego, ale także tych spoÅ›ród studentów i obserwatorów polityki, których interesujÄ… przemiany wspóÅ‚czesnej demokracji w kontekÅ›cie kampanii wyborczych.
Osoby które kupowały "Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)