reklama - zainteresowany?

Polityka dywidend współczesnego przedsiębiorstwa - teoria i praktyka - Onepress

Polityka dywidend współczesnego przedsiębiorstwa - teoria i praktyka
ebook
Autor: Bartłomiej Jabłoński, Krzysztof Prymon
ISBN: 978-8-3787-5368-1
stron: 119, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 8,80 zł (poprzednio: 10,86 zł)
Oszczędzasz: 19% (-2,06 zł)

Dodaj do koszyka Polityka dywidend współczesnego przedsiębiorstwa - teoria i praktyka

Tagi: Giełda i inwestycje

Autorzy niniejszej monografii skupili swoją uwagę na pierwszej formie transferu zysków do akcjonariuszy z uwagi na swoje zainteresowania naukowe oraz szersze możliwości zastosowania tej wiedzy w praktyce. Waga i znaczenie polityki dywidend uwidacznia się już na etapie planowania pierwszej emisji akcji (IPO – Initial Public Offering) i zajmuje istotną pozycję w nowoczesnych relacjach inwestorskich przedsiębiorstw. Celem głównym monografii jest przedstawienie problematyki polityki dywidend we współczesnych finansach przedsiębiorstw oraz praktyki wypłaty dywidend przez największe międzynarodowe przedsiębiorstwa wchodzące w skład indeksów WIG, DAX, CAC40, FTSE100 oraz S&P500. W rozdziale pierwszym przedstawiono teoretyczne zagadnienia związane z przedsiębiorstwem jako uczestnikiem rynku finansowego oraz rolą planowania i prognozowania finansów emitenta w kontekście opracowywania strategii polityki dywidend. Przedstawiono również różne podejścia w określaniu polityki dywidend wraz z próbą nowego ujęcia definicji polityki dywidend zaproponowanej przez autora rozdziału. W rozdziale drugim zaprezentowano współczesne problemy opodatkowania dywidendy. Rozdział trzeci omawia praktyczne podatkowe problemy opodatkowania wypłat dywidend. Przedstawiono różnice w traktowaniu wypłat na rzecz rezydentów i nierezydentów. Omówiono także aspekty finansowania wypłat dywidendy.

 

Dodaj do koszyka Polityka dywidend współczesnego przedsiębiorstwa - teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Polityka dywidend współczesnego przedsiębiorstwa - teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.