Pokolenie Z jako wyzwanie wsp - Onepress
ISBN: 978-83-7193-942-6
stron: 142, Format: ebook
Księgarnia: Onepress
Książka będzie dostępna od listopada 2023
Monografia jest wa
Zobacz także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
Spis treści
Pokolenie Z jako wyzwanie współczesnego zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje, media społecznościowe i crowdsourcing eBook -- spis treści
Wprowadzenie
CZĘŚĆ I
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA – UJĘCIE TEORETYCZNE
Rozdział 1
Kim jest pokolenie Z? Cechy i wartości przedstawicieli pokolenia Z
Rozdział 2
Zarządzanie relacjami z klientem i jego wiedzą w mediach społecznościowych
Rozdział 3
Crowdsourcing przykładem procesu przekształcania klientów z pasywnych
odbiorców produktów w aktywnych współtwórców wartości
Rozdział 4
Oczekiwania pokolenia Z wobec cech menedżerów i warunków pracy
CZĘŚĆ II
BUDOWANIE RELACJI Z POKOLENIEM Z PRZEZ WSPÓŁCZESNE RZEDSIĘBIORSTWA W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
Rozdział 5
Metodyka badań własnych
Rozdział 6
Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w mediach połecznościowych
Rozdział 7
Zaangażowanie przedstawicieli pokolenia Z w rozwój przedsiębiorstw za pośrednictwem crowdsourcingu
Rozdział 8
Oczekiwania przedstawicieli pokolenia Z wobec cech i kompetencji ich potencjalnych bezpośrednich przełożonych (menedżerów)
Rozdział 9
Wnioski z badań własnych
Zakończenie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków