reklama - zainteresowany?

Podstawy zarz - Onepress

Podstawy zarz
ebook
Autor: Lech G
ISBN: 978-83-8156-489-2
stron: 218, Format: ebook
Data wydania: 2023-01-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,00 zł (poprzednio: 31,82 zł)
Oszczędzasz: 12% (-3,82 zł)

Dodaj do koszyka Podstawy zarz

Celem monografii jest przedstawienie podstaw koncepcji zarz

Dodaj do koszyka Podstawy zarz

 

Osoby które kupowały "Podstawy zarz", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Podstawy zarz

Spis treści

Podstawy zarządzania procesami w zakładach ubezpieczeń eBook -- spis treści

Wstęp 7

1. Specyfika i uwarunkowania prawne działalności ubezpieczeniowej 11

1.1. Specyfika działalności ubezpieczeniowej 12

1.2. Uwarunkowania prawne działalności ubezpieczeniowej 15

1.3. Zarządzanie procesami w działalności ubezpieczeniowej 20

1.3.1. Pojęcie procesu 21

1.3.2. Podejście procesowe w organizacjach 26

1.3.3. Istota zarządzania procesowego 29

1.4. Autorska koncepcja dekompozycji procesów działalności ubezpieczeniowej 32

2. Charakterystyka procesów podstawowych działalności ubezpieczeniowej 42

2.1. Proces tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 42

2.1.1. Struktura procesu tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 44

2.1.2. Relacje między procesem tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych a innymi procesami 55

2.1.3. Mierniki oceny realizacji procesu tworzenia i sprzedaży produktów ubezpieczeniowych 57

2.2. Proces obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 59

2.2.1. Struktura procesu obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 62

2.2.2. Relacje między procesem obsługi roszczeń ubezpieczeniowych a innymi procesami 68

2.2.3. Mierniki oceny realizacji procesu obsługi roszczeń ubezpieczeniowych 70

3. Charakterystyka procesów pomocniczych działalności ubezpieczeniowej 72

3.1. Proces zarządzania marketingiem 72

3.1.1. Struktura procesu zarządzania marketingiem 74

3.1.2. Relacje między procesem zarządzania marketingiem a innymi procesami 81

3.1.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania marketingiem 82

3.2. Proces zarządzania ryzykiem 83

3.2.1. Struktura procesu zarządzania ryzykiem 88

3.2.2. Relacje między procesem zarządzania ryzykiem a innymi procesami 95

3.2.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania ryzykiem 96

3.3. Proces zarządzanie reasekuracją 96

3.3.1. Struktura procesu zarządzania reasekuracją 107

3.3.2. Relacje między procesem zarządzania reasekuracją a innymi procesami 112

3.3.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania reasekuracją 114

3.4. Proces zarządzania finansami 115

3.4.1. Struktura procesu zarządzania finansami 131

3.4.2. Relacje między procesem zarządzania finansami a innymi procesami 135

3.4.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania finansami 136

3.5. Proces zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi 138

3.5.1. Struktura procesu zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi 144

3.5.2. Relacje między procesem zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi a innymi procesami 149

3.5.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi 151

3.6. Proces zarządzania działalnością inwestycyjną 152

3.6.1. Struktura procesu zarządzania działalnością inwestycyjną 156

3.6.2. Relacje między procesem zarządzania działalnością inwestycyjną a innymi procesami 160

3.6.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania działalnością inwestycyjną 161

3.7. Proces zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej 163

3.7.1. Struktura procesu zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej 168

3.7.2. Relacje między procesem zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej a innymi procesami 170

3.7.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania zbiorami statystyki ubezpieczeniowej 171

3.8. Proces zarządzania obsługą prawną i windykacyjną 172

3.8.1. Struktura procesu zarządzania obsługą prawną i windykacyjną 173

3.8.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą prawną i windykacyjną a innymi procesami 175

3.8.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą prawną i windykacyjną 176

3.9. Proces zarządzania kontrolą wewnętrzną 177

3.9.1. Struktura procesu zarządzania kontrolą wewnętrzną 178

3.9.2. Relacje między procesem zarządzania kontrolą wewnętrzną a innymi procesami 180

3.9.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania kontrolą wewnętrzną 181

3.10. Proces zarządzania audytem 182

3.10.1. Struktura procesu zarządzania audytem 183

3.10.2. Relacje między procesem zarządzania audytem a innymi procesami 185

3.10.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania audytem 186

3.11. Proces zarządzania zasobami ludzkimi 186

3.11.1. Struktura procesu zarządzania zasobami ludzkimi 188

3.11.2. Relacje między procesem zarządzania zasobami ludzkimi a innymi procesami 191

3.11.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania zasobami ludzkimi 192

3.12. Proces zarządzania obsługą administracyjną 192

3.12.1. Struktura procesu zarządzania obsługą administracyjną 193

3.12.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą administracyjną a innymi procesami 195

3.12.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą administracyjną 196

3.13. Proces zarządzania obsługą informatyczną 196

3.13.1. Struktura procesu zarządzania obsługą informatyczną 198

3.13.2. Relacje między procesem zarządzania obsługą informatyczną a innymi procesami 202

3.13.3. Mierniki oceny realizacji procesu zarządzania obsługą informatyczną 203

Zakończenie 205

Bibliografia 208

Dodaj do koszyka Podstawy zarz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.