reklama - zainteresowany?

Podstawy pisania przekonujących tekstów - Onepress

Podstawy pisania przekonujących tekstów
Autor: Jakub Sosnowski
ISBN: 978-83-770-1265-9
stron: 160, okładka: miękka
Data wydania: 2011-12-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Podstawy pisania przekonujących tekstów

Tagi: Marketing


Czy potrafisz

napisać tekst sprzedażowy taki jak ten?

Jeśli odpowiesz TAK, to nie musisz martwić się o pracę czy sukces w prowadzeniu własnego biznesu nawet w czasach największego kryzysu.

Zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny, a nawet możliwość pracy (zarabiania pieniędzy) z dowolnego miejsca na ziemi, gdzie tylko dostępne jest połączenie z internetem.
 
Skąd to wiem?

To proste. JA TAK ŻYJĘ.


Nie chcę Ci opowiadać całej historii swojego życia, więc podam tylko kilka znaczących faktów.
W 2006 roku zacząłem poważniej interesować się copywritingiem, czyli pisaniem tekstów ofert
i reklam, które prowadzą do tego, że klienci składają zamówienia. Czytałem wszystko, co znalazłem na ten temat i swoimi doświadczeniami dzieliłem się na uruchomiomym w tym samym czasie blogu.

Na początku byłem nikim w tej branży

Nie miałem żadnych znajomości i nikt mnie poważnie nie traktował. Więc dalej czytałem, uczyłem się i ciągle ćwiczyłem. Aż wreszcie pojawili się pierwsi klienci. Potem następni. Coraz poważniejsze firmy powierzały mi tworzenie materiałów reklamowych.

Przez długi czas pracowałem na etacie, a pisanie tekstów sprzedażowych było dla mnie tylko dodatkowym zajęciem i źródłem dochodów. Aż w końcu postawiłem wszystko na jedną kartę, rzuciłem pracę na etacie i teraz pracuję tylko na swój rachunek. I jestem z tego powodu bardzo zadowolony.

Dlaczego tyle piszę o sobie, zamiast o książce, ktorą chcę Ci polecić?

Zdradzę Ci pewien sekret

Nie jestem geniuszem. Prawdę mówiąc, jestem zupełnie przeciętny pod każdym względem. Wszystko, co udało mi się osiągnąć w dziedzinie copywritingu, zawdzięczam nauce i ćwiczeniom. Jeśli ja się tego nauczyłem, to znaczy, że:

i Ty możesz zacząć pisać
lepsze teksty sprzedażowe

Od razu wyjaśnijmy sobie jedną rzecz. LEPSZE nie znaczy od razu genialne
i powalające czytelników"Jak jak huragan słabe drzewa, bo do tego potrzeba sporo talentu i doświadczenia.

Ale możesz nauczyć się pisać całkiem skuteczne teksty, które w zupełności wystarczą, by sprzedawały to, co zdecydujesz się zareklamować. Niestety rzeczywistość jest taka, że większość tekstów, jakie widzę w internecie, jest na tyle słaba, iż wystarczy czasem tylko niewielka zmiana na lepsze, by wybić się na tle konkurencji. A jeśli masz dodatkowo talent, to...

możesz zdobyć sławę, prawdziwą niezależność
i spore pieniądze

Jeśli chcesz, możesz pracować dla kogoś na etacie albo tylko dla siebie. Będziesz w ten sposób rozwijać swój biznes albo pracodawcy. W obu przypadkach będzie Ci się całkiem dobrze powodziło.

Czego potrzebujesz?

Tak naprawdę wystarczą nawet podstawowe umiejętności pisania tekstów sprzedażowych, by zacząć zarabiać na ich pisaniu lub lepiej wypromować swój biznes.

"Podstawy
Zauważ, że mówię o tekstach sprzedażowych. To ważne, bo one bardzo różnią się od poezji czy też popularnej literatury i tekstów dziennikarskich. Tam czarujesz czytelników biegłością swojego warsztatu. A co jest ważne w tekstach sprzedażowych, które mają za zadanie dostarczyć zamówienia i pieniądze? Tego dowiesz się z książki Podstawy pisania przekonujących tekstów.

To prosta książka. Autor, copywriter (a jakże!), Kuba Sosnowski, pomoże Ci w rozpoczęciu swojej przygody z copywritingiem. Pokaże Ci wszystko od podstaw i da mnóstwo przykładów z życia.


Dlaczego kładę taki nacisk na prostotę?


Bo dzięki temu poradnikowi każdy będzie w stanie zastosować się do wskazówek Kuby. Nie znajdziesz tam zaawansowanych technik perswazji czy magicznych trików na każdą okazję. Nie. Ta książka to rzeczowe porady, dzięki którym każdy zacznie pisać lepsze i skuteczniejsze niż do tej pory teksty.

Z pewnością jest wiele lepszych książek, bardziej zaawansowanych. Ale jeśli zaczynasz przygodę z pisaniem, to tutaj znajdziesz podstawy, których próżno szukać u innych autorów. Musisz zacząć od elementarnych zasad. Czeka Cię kilka małych kroków. Potem przyjdzie czas na większe.


Co znajdziesz w książce?

Oto główne korzyści z przeczytania tej książki według autora:

  • zgłębisz tajemnice świata "skutecznego copywritingu";
  • z łatwością stworzysz treść: aukcji i strony internetowej, oferty sprzedażowej, firmowego bloga, katalogu prezentującego przedsiębiorstwo, ulotki reklamowej oraz politycznej;
  • nauczysz się umiejętnie wykorzystywać słowa do przekonywania czytelnika o swoich racjach; szybko odkryjesz, jak bardzo przydają się one w życiu osobistym i zawodowym;
  • zyskasz gwarancję własnego rozwoju i satysfakcję z wykonywanej pracy, zdobędziesz wiedzę, którą będziesz mógł błyskawicznie wykorzystać do zarabiania pieniędzy... dużych pieniędzy.


Kilka osób, które już czytały tę książkę, tak ją oceniły:

  1. Zamiast uczyć się do kolokwium z marketingu, czytałem książkę Sosnowskiego (...). Pasjonująca lektura!

    Mariusz student z branży IT

  1. Możesz kochać perswazję, lub jej nienawidzić - wiedz, że ona towarzyszy Ci na każdym kroku. O tym jest książka Jakuba.

    Tomasz nauczyciel akademicki

  1. Do tej książki wrócę wiele razy. A to za sprawą dwóch rzeczy: precyzyjności w tłumaczeniu, jak pisać poszczególne teksty, oraz języka, który porywa czytelnika (...). Ta książka inspiruje do działania!

    Monika pracownik działu PR


  1. Moja firma wielokrotnie zgłaszała się po pomoc do Pana Jakuba. Dlatego wiedziałem, że ta książka, potwierdzi jego błyskotliwość oraz szeroki zasób wiedzy i umiejętności z zakresu copywritingu. Czytałem ją jak dobrą powieść.

    Tomek pracownik działu marketingu

  1. Przez pryzmat książki Sosnowskiego zacząłem inaczej patrzeć na ulotki (). Tę książkę przeczytałem jednym tchem.

    Maciej informatyk

  1. Książki takie jak ta są potrzebne w dzisiejszym świecie z dwóch powodów: szkolą, jak wpływać na odbiorcę oraz uczą, jak bronić się przed taką perswazją. Który z nich wybierze czytelnik? Zależy tylko od niego.

    Justyna trener rozwoju osobistego, pracowanik działu oświaty


Pewnie chcesz wiedzieć, co dokładnie znajduje się w środku?

 

Oto spis treści z wyjaśnieniami KubyWstęp

 

Na początek opowiem o sobie. Dowiesz się tu między innymi: jak to się stało, że zostałem copywriterem? W jaki sposób system edukacji uczy podstaw skutecznego dialogu
i radzenia sobie z zagrożeniami? Dlaczego warto dbać o dokumentację swoich pomysłów?


Rozdział pierwszy

 

Poznasz tu najważniejsze cechy warsztatu copywritera.
Jeżeli wcielisz je w swoje życie, "Jakmożesz spokojnie myśleć o udanej karierze. Podzielę się również z Tobą wiedzą o tym, jak zabrać się do pisania.

 

Rozdział drugi

 

Zajmiemy się tu wyjaśnieniem pojęć: "dobry tekst" oraz "tekst sprzedający". Dowiesz się również, czy oba terminy mogą odnosić się do jednej, tej samej treści materiału.

Rozdział trzeci

 

Gwarantuję Ci, że do tej części książki powrócisz wielokrotnie. Jej tematem jest perswazja. Dowiesz się, kiedy możemy mówić o manipulacji, jakie cechy ma perswazyjne pisanie, co charakteryzuje jego język i słownictwo. W drugiej części zajmiemy się stworzeniem perswazyjnego opisu produktu/usługi.

Rozdział czwarty

 

Następnie zajmiemy się treściami stron dominujących w sieci. Rozpoczniemy od ich charakterystyki, później przejdziemy przez budowę materiałów: wizytówki, strony
firmowej, serwisu i wortalu, a zakończymy na tekstach pozycjonujących firmowy
blog.

Rozdział piąty

 

Niniejszą część książki poświęciłem  budowie treści firmowego katalogu. Dowiesz się z niej między innymi: jak ciekawie pisać o historii firmy, jej pracownikach, klientach oraz ofercie.

Rozdział szósty

 

List reklamowy - ta nazwa mówi sama za siebie. Wspólnie"Napisz
przeanalizujemy każdą część jego treści, zwracając szczególną uwagę na priorytetową rolę tekstu - czyli zmuszenie
odbiorcy do podjęcia oczekiwanego działania.

Rozdział siódmy

 

Na koniec zajmiemy się ulotkami. Pierwszym rodzajem, który weźmiemy na warsztat,
będzie ulotka reklamowa - czyli najpopularniejsza i najtańsza metoda współczesnej
promocji. Następnie z myślą o wszystkich przygotowujących się do wyborów (tych
startujących i osobach tworzących materiały do kampanii) zajmiemy się ulotką
polityczną. Dowiesz się na jakie elementy treści zwraca uwagę elektorat i jak pozyskać
jego głosy.

Zakończenie i podziękowania

 

Tu kieruję kilka słów do osób, dzięki którym powstała ta książka.


Zapewne w tym momencie zastanawiasz się, czy warto kupić tę książkę? Gdyby Cię to nie zainteresowało, to pewnie już dawno nie byłoby Cię na tej stronie, więc myśl o zamówieniu przeszła Ci przez głowę.

Posłuchaj. Jak wszystkie książki Złotych Myśli, i tę możesz teraz spokojnie kupić z Wieczną Gwarancją Satysfakcji. Nikt Cię do zakupu nie zmusza, ale ta Gwarancja NAS (Złote Myśli) zmusza do tego, by Ci zwrócić pieniądze, jeśli zdecydujesz się zwrócić ten poradnik. Możesz go teraz zamówić, przeczytać i dopiero po tym zdecydować, czy chcesz go sobie zatrzymać. Ostatecznie to Ty decydujesz.

Jeśli myślisz o zakupie, to pamiętaj o tym, że każda wydawana przez nas książka przez pierwsze
5 dni od premiery jest zawsze tańsza o 5 zł. Także ta. Dlatego nie ma sensu odkładać zakupu na później, bo wtedy będzie droższa.

Pozdrawiam
Darek Puzyrkiewicz
Copywriter z http://www.dynanet.pl

Unikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJA

Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne

Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy i prezentujemy w naszym wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.



Dodaj do koszyka Podstawy pisania przekonujących tekstów

Spis treści

Podstawy pisania przekonujących tekstów -- spis treści

WSTĘP Do kogo skierowana jest ta książka Jak to się zaczęło, czyli o moich początkach pisania tekstów reklamowych ROZDZIAŁ PIERWSZY Najważniejsze cechy warsztatu copywritera Przekonania i wiedza Otwartość Tworzenie pod odbiorcę klienta Klient ma zawsze rację Nastawienie na krytykę Ceń czas swojej pracy Czytaj i ćwicz Język Przykłady Jak zabrać się do pisania 1. Uporządkuj myśli 2. Zaznajom się z tematem 3. Stwórz konspekt, zbierz słownictwo 4. Napisz tekst 5. Przeczytaj i popraw 6. Ponownie przeczytaj ROZDZIAŁ DRUGI Co charakteryzuje dobry tekst Co oznacza pojęcie: tekst sprzedający Dobry tekst a tekst sprzedający ROZDZIAŁ TRZECI Perswazyjne pisanie Zastosowanie techniki Apel o zajęcie określonego stanowiska i podjęcie określonego działania Sugerowanie pożądanych interpretacji i ocen Racjonalne uzasadnianie słuszności prezentowanych poglądów Język i słownictwo Budowanie obrazów Długość i zrozumiałość Pisanie pod klienta Jak stworzyć ciekawy opis produktu/usługi ROZDZIAŁ CZWARTY Charakterystyka i klasyfikacja stron internetowych Rodzaje tekstów internetowych Jak stworzyć treść wizytówki Jak stworzyć treść rozbudowanej strony firmowej Jak stworzyć teksty serwisu i wortalu Budowa nagłówka Stwórz ciekawy tytuł Moc leadu Odwrócona piramida Stań się architektem tekstu Potęga ramki Jak napisać tekst pozycjonujący materiały na firmowy blog Spisz najważniejsze słowa związane z tematem Zwróć uwagę na nietypowe słowa oraz te ważne dla odbiorcy Korzystaj z narzędzi Google Pamiętaj o zasadach pisania artykułów ROZDZIAŁ PIĄTY Charakterystyka schematu budowy i klasyfikacja folderów Wstęp Kwalifikacje Prezentacja Zakończenie Rodzaje folderów Język folderów Jak stworzyć treść folderu ROZDZIAŁ SZÓSTY Jak wygląda list reklamowy Jak napisać list reklamowy Zapytanie o zgodę na przesłanie informacji o ofercie ROZDZIAŁ SIÓDMY Rodzaje ulotek i ich charakterystyka Jak napisać ulotkę reklamową Jak napisać ulotkę wyborczą Główne złożenia programu/ów Słowa i frazy klucze ZAKOŃCZENIE

Dodaj do koszyka Podstawy pisania przekonujących tekstów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.