Podstawy marketingu w przedsi - Onepress
ISBN: 978-83-7814-665-0
stron: 96, Format: ebook
Data wydania: 2021-04-23
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,01 zł
Osoby które kupowały "Podstawy marketingu w przedsi", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym eBook -- spis treści
Wstęp 7
1. KONCEPCJA I UWARUNKOWANIA MARKETINGU 9
1.1. Geneza i zakres marketingu 9
1.2. Uwarunkowania działań marketingowych 17
1.3. System informacji i badania marketingowe 22
1.4. Zachowania nabywców 23
1.5. Segmentacja rynku 29
1.6. Wybór strategii w zakresie marketingu 32
2. INSTRUMENTY MARKETINGOWE 34
2.1. Produkt, jego struktura, rodzaje i cykl życia na rynku 34
2.2. Cena jako element kompozycji marketingowej 44
2.3. Dystrybucja – udostÄ™pnianie produktów finalnym nabywcom 49
2.4. Narzędzia promocji 54
2.5. Podstawowe elementy marketingu dóbr produkcyjnych 64
3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU W SEKTORZE PUBLICZNYM 74
3.1. Branding narodowy 74
3.2. Atrakcyjność i konkurencyjność jednostki terytorialnej jako specyficznego produktu 79
3.3. Marketing miejsca 82
3.4. Specyfika instrumentów marketingowych w sektorze publicznym 86
Zakończenie 94
Literatura 95