reklama - zainteresowany?

Podręcznik obsługi klienta - Onepress

Podręcznik obsługi klienta
Autor: Neville Lake, Kristen Hickey
Tytuł oryginału: Customer Service Workbook
Tłumaczenie: Robert Jawień, Anna Kanclerz
ISBN: 83-7361-815-5
stron: 216, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-04-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Podręcznik obsługi klienta

Tagi: Obsługa klienta

Zdobądź zadowolonych i lojalnych klientów

  • Poznaj wymagania i oczekiwania klientów
  • Zaprojektuj i wdróż standardy obsÅ‚ugi klienta
  • Zbuduj relacje pomiÄ™dzy firmÄ… a klientem

W realiach gospodarki rynkowej grono zadowolonych i lojalnych klientów jest niezbędne dla funkcjonowania firmy. Konkurencja na rynku wymusza stałe podnoszenie jakości ich obsługi -- uprzejmość i kompetencja to zdecydowanie za mało. Dbałość o klienta zaczyna się, zanim jeszcze pojawi się on w firmie, i nie kończy się bynajmniej w chwili jego wyjścia. Chodzi o to, by przyciągnąć tych klientów, na których nam zależy; o dostarczenie wrażeń, które skłonią ich do powrotu; o właściwą ocenę i doskonalenie własnych usług i sposobu ich świadczenia; wreszcie -- o stosowanie odpowiednich reguł zarządzania w odniesieniu do wszystkich działów firmy, które mają kontakt z konsumentem.

"Podręcznik obsługi klienta" to unikatowa pozycja, przedstawiająca zasady tworzenia i wdrażania w firmie nowoczesnych metod obsługi klienta. Przedstawia kompletny plan działania, pokazując, jak należy zmodernizować sposób działania firmy, aby osiągnąć wysoki poziom satysfakcji i lojalności klientów; i jednocześnie zwiększyć zyski i obniżając koszty.

  • Rozpoznanie potrzeb, wymagaÅ„ i pragnieÅ„ klientów
  • Badania grup docelowych
  • Opracowanie strategii usÅ‚ug
  • Analiza opinii klientów
  • Sprawne funkcjonowanie procesu Å›wiadczenia usÅ‚ug
  • Ocena dziaÅ‚ania firmy
  • Wdrażanie standardów obsÅ‚ugi klienta
  • Współpraca ze staÅ‚ymi klientami

Poznaj najbardziej kluczowe elementy sprawnej obsługi klienta.

Dodaj do koszyka Podręcznik obsługi klienta

Spis treści

Podr

Dodaj do koszyka Podręcznik obsługi klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.