reklama - zainteresowany?

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku - Onepress

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku
mp3
Autor: Steve Blank, Bob Dorf
Tytuł oryginału: The Startup Owner's Manual: The Step-By-Step Guide for Building a Great Company
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-3909-5
stron: 680, Format: mp3
Data wydania: 2018-12-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,55 zł (poprzednio: 99,00 zł)
Oszczędzasz: 55% (-54,45 zł)

Dodaj do koszyka Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Tagi: E-biznes | Start-up

Książka zostaÅ‚a wyróżniona w kwartalnym przeglÄ…dzie najważniejszych książek (lato 2013) opublikowanego przez THINKTANK. Zapraszamy do lektury przeglÄ…du nowoÅ›ci wydawniczych


Twój startup - instrukcja obsÅ‚ugi

Ta książka nie jest lekturÄ… do poduszki na jednÄ…, bezsennÄ… noc. Nie należy pochÅ‚aniać jej bezrefleksyjnie, by nastÄ™pnie odÅ‚ożyć na póÅ‚kÄ™ i już do niej nie wrócić. WrÄ™cz przeciwnie - jeÅ›li chcesz skorzystać z tego niezwykÅ‚ego podrÄ™cznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie siÄ™ Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesiÄ™cy... ponieważ wÅ‚aÅ›nie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsiÄ™wziÄ™ciu, by staÅ‚o siÄ™ rentownÄ… firmÄ…, zdolnÄ… do odniesienia rynkowego sukcesu.

Dla uÅ‚atwienia pracy z podrÄ™cznikiem zostaÅ‚ on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz siÄ™, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować siÄ™ startupy przystÄ™pujÄ…ce do wdrażania tej metodologii zarzÄ…dzania, opracowanej specjalnie dla nich. NastÄ™pna część opisuje proces przeÅ‚ożenia wizji zaÅ‚ożycielskiej na szablon modelu biznesowego, a nastÄ™pnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje siÄ™ opis programu testów pozwalajÄ…cych zorientować siÄ™, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postÄ™pów na kolejnych etapach zwiÄ…zanych z realizacjÄ… procesu Customer Development.

 

 

 

 

Wywiad z Bobem Dorfem cz. II: oglÄ…daj

 

 

Wywiad z Bobem Dorfem cz. III: oglÄ…daj


 

Patroni wydania:



Dodaj do koszyka Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

 

Osoby które kupowały "Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Spis treści

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku Audiobook -- spis treści

Jak czytać tę książkę? (7)

Wstęp (15)

Z myślą o kim powstała ta książka? (19)

Wprowadzenie (25)

I. POCZÄ„TEK

Rozdział 1.

Przepis na katastrofę - startup nie jest małą wersją dużej firmy (37)

Rozdział 2.

Droga do objawienia - model Customer Development (59)

Manifest Customer Development (73)

II. ETAP PIERWSZY - ROZPOZNANIE RYNKU

Rozdział 3.

Wprowadzenie do rozpoznania rynku (99)

Rozdział 4.

Rozpoznanie rynku, faza pierwsza - zdefiniuj hipotezy dotyczÄ…ce modelu biznesowego (117)

Rozdział 5.

Rozpoznanie rynku, faza druga - udaj siÄ™ w teren i przetestuj problem: "Czy ludzi to interesuje?" (245)

Rozdział 6.

Rozpoznanie rynku, faza trzecia - udaj siÄ™ w teren i przetestuj rozwiÄ…zanie (287)

Rozdział 7.

Rozpoznanie rynku, faza czwarta - zweryfikuj model biznesowy, a potem wykonaj zwrot lub kontynuuj prace (323)

III. ETAP DRUGI - WERYFIKACJA RYNKU

Rozdział 8.

Wprowadzenie do weryfikacji rynku (345)

Rozdział 9.

Weryfikacja rynku, faza pierwsza - przygotuj się do sprzedaży (361)

Rozdział 10.

Weryfikacja rynku, faza druga - udaj siÄ™ w teren i sprzedawaj! (435)

Rozdział 11.

Weryfikacja rynku, faza trzecia - opracuj pozycjonowanie produktu i firmy (499)

Rozdział 12.

Weryfikacja rynku, faza czwarta - najtrudniejsze pytanie: wykonać zwrot czy kontynuować prace? (517)

Podręcznik właściciela startupu - mapa strony (561)

Dodatek A. Listy kontrolne (565)

Dodatek B. SÅ‚owniczek (639)

Dodatek C. Jak zbudować internetowy startup - krótki przeglÄ…d (653)

Podziękowania (661)

O autorach (667)

Skorowidz (671)

Dodaj do koszyka Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.