reklama - zainteresowany?

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie - Onepress

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie
Autor: Al Ries, Laura Ries
Tytuł oryginału: The Origin of Brands: Discover the Natural Laws of Product Innovation and Business Survival
Tłumaczenie: Jarosław Dobrzański
ISBN: 83-7361-828-7
stron: 240, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2005-05-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Tagi: Marketing

Dlaczego niektóre marki rozpoznają wszyscy, a inne znikają z rynku po kilku miesiącach?

  • Zauważ podobieÅ„stwa pomiÄ™dzy ewolucjÄ… organizmów i ewolucjÄ… marek
  • Znajdź szansÄ™ na wykreowanie nowej marki
  • Wprowadź nowy produkt na rynek

Na światowych rynkach pojawiły się już miliony przeróżnych produktów oraz marek, którymi zostały one opatrzone. O niektórych z tych marek już dawno zapomniano, inne natomiast rozpoznawane są niemal na całym świecie. Dlaczego? Co powoduje, że jedne produkty znane są wszędzie, a inne znikają z rynku bez śladu. Klucz do sukcesu stanowi znajomość sztuki budowania marki, zwanej często brandingiem. Umiejętne stworzenie wizerunku produktu, znalezienie dla niego odpowiedniego segmentu na rynku i wykreowanie marki to trudne zadanie, ale jego prawidłowa realizacja gwarantuje sukces producenta.

W książce "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjnych produktów i przetrwania w biznesie" autorzy przedstawiają swoją teorię ewolucji marek porównując ją z teorią ewolucji organizmów żywych. Opierając się na teorii Darwina mówiącej, że nowe gatunki powstają na drodze dywergencji w obrębie gatunków istniejących, autorzy tworzą zarys skutecznej strategii tworzenia i wprowadzania na rynek skutecznej marki. Pokazują historię znanych marek wyjaśniając jednocześnie przyczyny ich sukcesu. Opisują sposoby zdobycia silnej pozycji na rynku i utrzymania jej pomimo zmian zachodzących w gospodarce.

  • Strategia dzielenia i podbijania rynku
  • Różnica pomiÄ™dzy stopniowÄ… przemianÄ… a dywergencjÄ…
  • Produkty uniwersalne
  • Marki z branży nowoczesnych technologii i innych branż
  • Zasady przetrwania na rynku
  • Tworzenie kategorii dla produktów
  • Wprowadzenie marki na rynek

Poznaj nową, uderzająco skuteczną strategię tworzenia innowacyjnych produktów i kreowania silnej marki.

Dodaj do koszyka Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

 

Osoby które kupowały "Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Spis treści

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno

Dodaj do koszyka Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.