reklama - zainteresowany?

Plany marketingowe - Onepress

Plany marketingowe
Autor: McDonald Malcolm, Wilson Hugh
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
ISBN: 978-8-3264-1451-0
stron: 740, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 110,57 zł (poprzednio: 128,57 zł)
Oszczędzasz: 14% (-18,00 zł)

Dodaj do koszyka Plany marketingowe

Tagi: Marketing

Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:

- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
- cele i strategie marketingowe
- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
- planowanie sprzedaży oraz cen
- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
- zarządzanie relacjami z klientami
- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Dodaj do koszyka Plany marketingowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Plany marketingowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.