reklama - zainteresowany?

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - Onepress

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
ebook
Autor: Allan Dib
Tytuł oryginału: The 1-Page Marketing Plan: Get New Customers, Make More Money, And Stand out From The Crowd
Tłumaczenie: Leszek Sielicki
ISBN: 978-83-283-4889-9
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2020-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.

Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
  • czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
  • jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
  • w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
  • jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów

Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!

Dodaj do koszyka Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

 

Osoby które kupowały "Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Spis treści

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! eBook -- spis treści


Podziękowania 5

Wstęp 9

AKT I. FAZA "PRZED" 33

Rozdział 1. Wybór rynku docelowego 35

Rozdział 2. Opracowywanie komunikatu 47

Rozdział 3. Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą mediów reklamowych 85

AKT II. FAZA "W TRAKCIE" 107

Rozdział 4. Pozyskiwanie leadów 109

Rozdział 5. Pielęgnowanie relacji z leadami 119

Rozdział 6. Konwersja sprzedażowa 141

AKT III. FAZA "PO" 165

Rozdział 7. Zapewnianie obsługi na światowym poziomie 167

Rozdział 8. Zwiększanie wartości życiowej klienta 193

Rozdział 9. Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń 217

Podsumowanie 233

O autorze 243

Dodaj do koszyka Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.