Pięć najważniejszych pytań - Onepress
Autor: Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
ISBN: 978-8-3264-4526-2
stron: 116, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
ISBN: 978-8-3264-4526-2
stron: 116, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarzÄ…dzania. To on jako jeden z pierwszych wskazaÅ‚ na konieczność przeniesienia punktu ciężkoÅ›ci komunikacji marketingowej i zarzÄ…dzania markami z produktu na klienta oraz wyjaÅ›niÅ‚, jak to zrobić.
W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:
- Co jest misjÄ… mojej firmy?
- Kim sÄ… nasi klienci?
- Co ceniÄ… nasi klienci?
- Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?
Osoby które kupowały "Pięć najważniejszych pytań", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)