reklama - zainteresowany?

Pięć najważniejszych pytań - Onepress

Pięć najważniejszych pytań
Autor: Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
ISBN: 978-8-3264-4526-2
stron: 116, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Pięć najważniejszych pytań

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarzÄ…dzania. To on jako jeden z pierwszych wskazaÅ‚ na konieczność przeniesienia punktu ciężkoÅ›ci komunikacji marketingowej i zarzÄ…dzania markami z produktu na klienta oraz wyjaÅ›niÅ‚, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:

  • Co jest misjÄ… mojej firmy?
  • Kim sÄ… nasi klienci?
  • Co ceniÄ… nasi klienci?
  • Jakie naprawdÄ™ sÄ… wyniki naszych dziaÅ‚aÅ„ oraz jak powinien wyglÄ…dać plan tych dziaÅ‚aÅ„?

Dodaj do koszyka Pięć najważniejszych pytań

 

Osoby które kupowały "Pięć najważniejszych pytań", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Pięć najważniejszych pytań

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Pięć najważniejszych pytań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.