Pięć najważniejszych pytań - Onepress

Autor: Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances
ISBN: 978-8-3264-4526-2
stron: 116, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
ISBN: 978-8-3264-4526-2
stron: 116, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarzÄ…dzania. To on jako jeden z pierwszych wskazaÅ‚ na konieczność przeniesienia punktu ciężkoÅ›ci komunikacji marketingowej i zarzÄ…dzania markami z produktu na klienta oraz wyjaÅ›niÅ‚, jak to zrobić.
W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji:
- Co jest misjÄ… mojej firmy?
- Kim sÄ… nasi klienci?
- Co ceniÄ… nasi klienci?
- Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?
Osoby które kupowały "Pięć najważniejszych pytań", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)