reklama - zainteresowany?

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Onepress

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

MIEJSCE 3 na liście TOP 20
Autor: Mirosław Skwarek
ISBN: 978-83-283-8091-2
stron: 296, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-10-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,40 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-23,60 zł)

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Tagi: Social Media

Handlowanie na Facebooku? To działa!

Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.

O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.

Jesteś na to gotów?

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Spis treści

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawa tam, gdzie inni zdobywaj tylko lajki -- spis treci

  • Dlaczego nie cierpi wstpów do ksiek i Ty pewnie te
    • Prawdziwy sekret internetowych milionerów
  • Rozdzia 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedaj 8 najczstszych bdów
    • Bd 1. Dlaczego Twoje social media to sup ogoszeniowy
    • Bd 2. Boisz si sprzedawa
    • Bd 3. Nie chc by nachalna
      • Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
      • Co robi mózg na mietniku
      • Co Ci daje wamywanie si do mózgu osób scrollujcych Instagram
    • Bd 4. Zrobi to, co inni Twoje DNA jest wyjtkowe, wszystko inne to kopia
      • To, od czego uciekasz, moe by Twoj najwiksz przewag
    • Bd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu spoecznociowego
      • Dlaczego wena i talent s przereklamowane
    • Bd 6. Brak systematycznoci a efekt serialu
    • Bd 7. Niezrozumienie elementu social
      • Bdziesz sprzedawa, nawet gdy tego nie chcesz
      • Jak si buduje tak spoeczno
    • Bd 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasig organiczny to darmowa próbka
      • Zamiast si obraa, ciesz si, e moesz paci
      • Gdy Facebook i Google puszczaj Ci oczko
  • Rozdzia 2. Jak sprzedaje si w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
    • Róne intencje zakupowe Google a social media
      • Dlaczego intencje s w tym caym zamieszaniu kluczowe
      • Jak zamieni wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobi sobie selfie
    • Wyobra sobie czerwon lampk w mózgu potencjalnego klienta
      • Uwaga, kieszonkowiec!
  • Rozdzia 3. Jak dziaa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
    • Jak wykorzysta dopaminowy gód dla wasnych celów
    • Jak wykorzysta gód dopaminowy w zwikszaniu sprzeday
    • Dlaczego musisz oywi swój profil i generowa jak najwicej komentarzy
  • Rozdzia 4. Najwaniejszy element, o który walcz obecnie wszystkie firmy
    • 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
      • 1. Jeeli w Twojej brany wszyscy robi co w podobny sposób, Ty zrób co cakowicie odwrotnego
        • 4 wane pytania, które warto sobie zada, eby wyróni si w social mediach
        • Dlaczego boimy si by inni?
      • 2. Jak zastosowa scroll stoppery na swoich profilach
      • 3. Jak wykorzysta FFA, czyli wany obszar w mózgu sucy do rozpoznawania twarzy
        • Eksperyment z selfie, który duo Ci nauczy
      • 4. Sia dynamicznych przej
        • Jak zatem tworzy dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwag w social mediach?
        • TikTok to tak naprawd ulepszony YouTube
      • 5. Zdjcia firmowe wygldajce jak zdjcia z profilu prywatnego
      • 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawd font
      • 7. Wyrónij si albo zgi
        • Wyrónienie si na podstawie mikroniszy
  • Rozdzia 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego wikszo postów nie sprzedaje?
    • AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rk prosto do bankomatu
      • Krok 1. Attention
      • Krok 2. Interest
      • Krok 3. Desire
        • Od przypadkowego nagówka do hipnotycznego transu podania
        • Hej, mam puzzla, który Ci wypad
      • Krok 4. Action
    • Kwintesencja hipnotycznej sprzeday
      • Czy takie wezwanie do akcji dziaa? Czy powtarzanie miliony razy jakiego tekstu ma wpyw na wyniki?
      • Jak zrobi wezwanie do akcji w sprzeday na livie lub webinarze?
    • Brakujcy element ukadanki
      • Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
      • AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
  • Rozdzia 6. Sia marki, czyli jak czsto dodawa posty, eby sprzeda wicej produktów i podpisa wicej umów
    • Jak emocje wzmacniaj zapamitywanie i co to dla Ciebie oznacza
      • Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na biaym tle
      • Jak przeszlimy na diet socialmediow?
    • Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzysta go w praktyce
      • By moe masz ju efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
      • Jak czsto publikowa w social mediach i dlaczego tak czsto
  • Rozdzia 7. Dlaczego emocje w postach sprzedaj i co dobrego wynika z hejtu
    • Jak zamieni komentarze w transakcje
    • Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawc?
      • Liczba komentarzy a neurony bliniacze
        • 1. Co czy pole minowe, katastrof samolotu i komentarze na Instagramie?
        • 2. Jak odpisywa na komentarze i zjedna sobie klientów?
        • 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonuj
        • 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangaowanie w komentarzach
        • 5. Jak transmisje na ywo wpywaj na zaangaowanie spoecznoci?
        • 6. Jak sta si milionerem, wkurzajc Polaków?
        • 7. Wspólny wróg, czyli jak gra i zarabia na hejcie?
  • Rozdzia 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
    • Ukryty sekret wywierania wpywu Baracka Obamy i Donalda Tuska
    • Jak uruchomi efekt serialu w naszych kanaach social mediów
    • Dlaczego ycie innych wydaje nam si ciekawsze ni nasze
    • Niewane, co jest na sprzeda, waniejsze jest, kto sprzedaje
    • Jak strategia okruszków chleba przyciga przed ekran smartfona godn zakupów spoeczno
    • Ksztat naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój gos brzmi nieznajomo
    • Misja, która bdzie reaktorem jdrowym Twojego przekazu
    • Pomó wystarczajcej grupie ludzi, a zrobi z Ciebie milionera
    • Zrób t jedn rzecz, a nigdy nie bdziesz klepa biedy
    • Jak przeistaczajc si z larwy w motyla, przycign uwag w social mediach
    • 5 etapów od czowieka cienia do osoby wypeniajcej stadiony
    • Jak zdjcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersj w Twoim sklepie internetowym
  • Rozdzia 9. Dlaczego warto budowa silny wizerunek eksperta i jak przeoy si to na sprzeda
    • Jak popisywanie si mocami superbohatera podwoi Twój majtek
    • Dlaczego Twoi odbiorcy nie znaj si na tym, co kupuj
    • Ludzie nie ufaj sprzedawcom
    • Zmie ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówie wzronie
    • Moesz by najlepszy, ale ten jeden element pogry kad transakcj
    • Ale ja nie jestem ekspertem!
    • Tak si zdobywa uwag
    • Potny skarb, który marnuje si w Twojej skrzynce e-mailowej
    • Perswazje chodz parami (i nie tylko)
    • Skd jeszcze bra pomysy na posty czy nagrania budujce wizerunek eksperta
    • Jak zarabia pienidze na treciach i przesta w gupi sposób dorabia innych
    • miali si, gdy uczyem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dziki temu zarabiam, to
    • Szkolenie za 1500 z o tym, jak pisa w Wordzie
    • Nie uywaj sów, których nie usyszysz w tramwaju
  • Rozdzia 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwikszaj sprzeda
    • Prawdopodobnie najwaniejsza umiejtno w biznesie
    • Sprzeda nie jest sexy, ale pienidze ju tak
    • Jak lody Ekipy rozbiy bank
    • Jak prawa perswazji wzajemnie si uzupeniaj
    • Sprzedaj w 5 minut albo poegnaj si z pienidzmi
    • Czarny trick iluzjonistów dziaajcy w social mediach i e-commerce
    • Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo e ich nie lubisz
    • Jak wstawi licznik i zastosowa presj czasu
    • Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
    • Co moesz ograniczy, eby zwikszy sprzeda
  • Rozdzia 11. Jak przyklei czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wcigajcych postów
    • 1. Dlaczego kluczem do viralowych treci s emocje
    • 2. Sia historii
    • 3. Ciekawo
    • 4. Jak tworzy przycigajce wzrok nagówki
    • 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
  • Rozdzia 12. Dlaczego historie sprzedaj, czyli jak w 5 minut sta si storytellerem
    • Dlaczego historie sprzedaj i zmieniaj pogldy innych
    • Zmie przekonania, a otworzysz portfele
    • Jak dziaa matematyka zmiany przekona
    • Jak si historii zastosowa w Twoim biznesie
    • Zajmij czym umys klienta, a przestanie myle o cenie
    • Jak pisa i opowiada hipnotyzujce historie
    • Szybki kurs ukadania poczytnych historyjek
    • Ukryta sia sentymentu, czyli jak sprzedawa, gdy klientowi krci si ezka w oku
    • Ukryta sia multisensorycznoci
  • Rozdzia 13. Jak omieszy cen i spowodowa, e klient z umiechem wyda u Ciebie pienidze
    • Jak omieszy cen, eby przestaa by istotna
      • Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
    • Metoda kontrastu
    • Ile zapacisz za operacj?
    • Wychodzi 1 z dziennie
    • Dwa krytyczne bdy, które popeniaj przedsibiorcy, oferujc bonusy
    • Jak w prosty sposób zhakowa 100 miliardów neuronów
  • Rozdzia 14. Jak zarabia miliony, rozdajc (prawie wszystko) za darmo
    • Jak przygotowa mózg klienta do pacenia wikszych sum
  • Rozdzia 15. Sia oddanej spoecznoci w social mediach, czyli co tak naprawd kupuj Twoi klienci
    • Co czy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
    • Spoeczno ojca z Torunia
  • Rozdzia 16. Jak gra liczbami, eby nasze posty sprzedaway
  • Rozdzia 17. Jak dopasowa si do oDbiorcy, eby poczu, e jeste jego przyjacielem
    • Jzyk ogólny a konkretny
  • Rozdzia 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
    • Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrze do nawet najbardziej rozproszonych umysów
    • Wolisz 0,3% sprzeday czy 70% potencjalnych klientów?
    • Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartociowym zasobem ni jednorazowa transakcja
    • Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
    • Jak przeksztaci znudzonego obserwatora w oddanego klienta
    • Znajd najczstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz te pienidze
    • Jak nie pozwoli klientowi zapomnie o wykonaniu przelewu
    • Nie chc by nachalny, nie lubi takiej sprzeday
    • Czym si kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi si?
    • Co z tego, e jeste najlepszy w tym, co robisz, jeeli klienci o Tobie nie syszeli
    • Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
  • Rozdzia 19. Tak nie sprzedaje si trumien, czyli jak angaowa, eby sprzedawa
    • Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysok sprzeda, gdy inne startupy wycieraj dywany u inwestorów
    • Jak sprzedawa za pomoc dynamicznego wideo?
    • Tak nie sprzedaje si trumien
  • Rozdzia 20. Co zrobi, eby promocja i przecena nie wydaway si kolejnym trickiem sprzedaowym
  • Rozdzia 21. Jest kto, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teciowa
    • Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prdu
    • Jak w 5 minut zainstalowa w naszym sklepie internetowym aplikacj generujc silny dowód spoeczny
    • Jak media spoecznociowe zmieniy sprzeda
    • Co zrobi, eby opinie na Twoim fanpageu nie tylko byy, ale te sprzedaway
    • Jak poduszka i pierze maj si do zoliwych komentarzy na Twoim Facebooku
    • 3 wane zasady, dziki którym opinie pisane przez innych bd miay wiksz moc sprzedaow
      • Zasada #1
      • Zasada #2
      • Zasada #3
    • Co minut rodzi si klient
  • Rozdzia 22. Przeprowad klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pienidze
    • O czym marz Twoi klienci i jak to zbada
  • Rozdzia 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsibiorców
    • Etap 1. Zapoznanie z ofert
    • Etap 2. Oczekiwanie na przesyk
    • Etap 3. Odebranie przesyki
    • Tylko szalecy dbaj o pikne wntrze komputera
  • Rozdzia 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci bd bagali Ci o produkt
    • Co zrobi, eby to klient sam przekonywa siebie do zakupu
    • Niedostpno a efekt wirusowy
  • Rozdzia 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to byo to samo?
    • Dlaczego jest to tak silna technika i jak j waciwie stosowa
    • 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dziki którym zarobisz wicej pienidzy
      • Fakt #1. Przedsibiorcy boj si pisa o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewag
      • Fakt #2. Im duszy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
      • Fakt #3. Im czciej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje si bezpieczniej
      • Fakt #4. Dziki zwrotom zyskujesz klienta na lata
  • Rozdzia 26. Dlaczego klient przychodzcy po haczyk na ryby powinien wyj z wasn odzi
    • Jak wykorzysta sprzeda kontekstow w social mediach
    • Jak tak kontekstow sprzeda zastosowa w przypadku butiku odzieowego
  • Zakoczenie skoczye ksik i co dalej?

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.