reklama - zainteresowany?

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi - Onepress

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Autor: Dave Lakhani
Tytuł oryginału: Subliminal Persuasion: Influence & Marketing Secrets They Don't Want You To Know
Tłumaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-246-1951-1
stron: 248, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2010-01-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Tagi: Perswazja i NLP

Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:

  • reklamy
  • marketingu
  • przemysłu filmowego
  • public relations
  • propagandy
  • negocjacji
  • miłości
  • religii?

Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com

Perswazja = zyski

Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?

Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:

  • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
  • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
  • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.

Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.

Dodaj do koszyka Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

 

Osoby które kupowały "Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi", wybierały także:

  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone
  • Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II
  • TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie... Wydanie II
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu

Dodaj do koszyka Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Spis treści

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi -- spis treści

Słowo wstępne (7)

Przedmowa (15)

Podziękowania (21)

Rozdział 1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)

Rozdział 2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)

Rozdział 3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)

Rozdział 4. Kontroluj treść i emocje (93)

Rozdział 5. Zdobądź szczere poparcie (109)

Rozdział 6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)

Rozdział 7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)

Rozdział 8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)

Rozdział 9. Podświadoma moc słów (187)

Rozdział 10. Budowanie kultu (203)

Rozdział 11. Uwodzenie (215)

Słowo na zakończenie (223)
Ben Mack

Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)
Dr Rachna D. Jain

Bibliografia (239)

O autorze (243)

Skorowidz (245)

Dodaj do koszyka Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.