Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki - Onepress
Tytuł oryginału: Me 2.0. 4 Steps to Building Your Future (Revised and Updated Edition)
TÅ‚umaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-246-3502-3
stron: 264, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2012-02-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,90 zł
Najlepsza książka 2009 roku o rozwoju kariery według "New York Post"
Najlepiej sprzedająca się książka na Amazon.com w Japonii
- Rezultaty, które odmienią Twoje życie
- Odkryj swojÄ… markÄ™
- Wykreuj swojÄ… markÄ™
- Zaprezentuj swojÄ… markÄ™
- Utrzymaj swojÄ… markÄ™
Świat biznesu zmienia się, a Dan Schawbel uchwycił w tej książce rytm, w którym postępuje metamorfoza rynku brandingowego.Gary Vaynerchuk,
założyciel i prowadzący Wine Library TV
Moc Twojej marki
Jako świadomy konsument dobrze wiesz, że zwykle nie kupujesz jeansów, telefonów, sprzętu RTV, hamburgerów, tylko logo, którymi są opatrzone. A w jakiej formie jest Twoja osobista marka? Nim podejmiesz pracę na rachunek któregoś z produktów lub usług, zadbaj o swój prywatny marketing. Musisz zrozumieć, że sam - jako człowiek - także jesteś marką, a któż może lepiej od Ciebie wypromować Twoją osobistą markę? Przemyślane działanie pozwoli Ci zająć najatrakcyjniejsze miejsce na półce hipermarketowego rynku pracy lub niszowego sklepu z pracownikami dla szczególnie wymagających. Koniec końców, sukces zawsze zależy od Ciebie. W obliczu ciągłych przemian gospodarczych sposób, w jaki należy zarządzać karierą, uległ nieodwracalnej zmianie. W przytłoczonym wizją bezrobocia świecie dysponujesz największym atutem - sobą samym!
Tworzenie osobistej marki polega na odsłonięciu swojej prawdziwej, wyjątkowej twarzy i zaprezentowaniu jej światu.(Schawbel i inni, 2009)
Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu. Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo. Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.
Dan Schawbel jest partnerem zarządzającym Millennial Branding LLC oraz autorytetem w dziedzinie personal brandingu. Jego blog, PersonalBrandingBlog.com, promowany przez najbardziej liczące się media, takie jak Reuters i Fox Business, został uznany za najlepszy w rankingu Careerbuilder, a także znalazł się na liście Top 30 bloga marketingowego AdAge. Schawbel jako człowiek spoglądający w przyszłość był jednym z siedmiu pierwszych blogerów, którzy stworzyli własną aplikację na iPhone"a. W wieku dwudziestu sześciu lat został najmłodszym redaktorem "BusinessWeek". Na stałe współpracuje z WSJ.com, wydawcą "Personal Branding Magazine". Jest też felietonistą w "Metro US". Jego teksty pojawiały się w ponad 150 różnych mediach, takich jak "New York Times", "Wall Street Journal", CBS, Fox, ABC, NPR, "USA Today" i "Details".
Osoby które kupowały "Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki -- spis treści
Przedmowa (7)
Wprowadzenie (9)
Część I: Narodziny osobistej marki (13)
Rozdział 1. Marka, czyli TY! (15)
Rozdział 2. Pokolenie Y idzie do pracy (39)
Rozdział 3. Dowódca - czyli Ty (45)
Rozdział 4. Aspekty tworzenia osobistej marki (55)
Część II: Cztery etapy dowodzenia karierą (101)
Rozdział 5. Etap 1. - Odkryj swoją markę (103)
Rozdział 6. Etap 2. - Stwórz swoją markę (137)
Rozdział 7. Etap 3. - Zaprezentuj swoją markę (171)
Rozdział 8. Etap 4. - Utrzymaj swoją markę (189)
Część III: Teraz Ty dowodzisz (205)
Rozdział 9. Branding osobisty dla poszukujących pracy (207)
Rozdział 10. Podbój rynku pracy (217)
Rozdział 11. Rezultaty, które odmienią Twoje życie (229)
Podziękowania (243)
SÅ‚owniczek brandingu osobistego (245)
Bibliografia (253)
O autorze (259)