Pensje w górę Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po nagrody i premie - Onepress
ISBN: 978-83-653-6194-3
stron: 27, Format: ebook
Data wydania: 2016-05-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 13,44 zł (poprzednio: 16,80 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,36 zł)
Pensje w górÄ™
Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po nagrody i premie
WpÅ‚yw programu „Rodzina 500+” na wynagrodzenia
Wielkie sieci handlowe i poczta już dały podwyżki
Czy program „Rodzina 500+” nada zmianom na rynku pracy nowy impet? Niektórzy eksperci szacujÄ…, że na skutek jego wprowadzenia z pracy może odejść nawet 300 tys. osób, gÅ‚ównie kobiet. Tym pracodawcom, którzy – czy to ze wzglÄ™du na 500 zÅ‚ na dziecko, czy z innych powodów – chcieliby:
- wprowadzić lub zmienić systemy motywacyjne dla swoich pracowników,
- przebudować zasady wynagradzania
- stworzyć od podstaw system premiowania,
- podpowiadamy jak to zrobić i na co uważać biorÄ…c pod uwagÄ™ wymogi prawa pracy oraz przepisów ubezpieczeniowych i podatkowych.
W opracowaniu m.in.
- Program „Rodzina 500+” przyspiesza zmiany na rynku pracy
- System gratyfikacji finansowych można uszyć na miarę
- W nagrodÄ™ wycieczki, karnety, pakiety
- Fiskus nadal surowy wobec systemu wynagrodzeń
Osoby które kupowały "Pensje w górę Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po nagrody i premie ", wybierały także:
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,42 zł, (20,90 zł -69%)
- Pieniądze płyną z duszy. Odzyskaj swoje wewnętrzne bogactwo 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Zarabiaj na nieruchomościach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie 39,09 zł, (12,90 zł -67%)
- Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw 115,69 zł, (41,65 zł -64%)
- B 49,89 zł, (22,45 zł -55%)
Spis treści
Pensje w górę Przedsiębiorcy coraz chętniej sięgają po nagrody i premie eBook -- spis treści
RozdziaÅ‚ 1. Pensje w górÄ™! I to nie tylko
ze wzglÄ™du na program „Rodzina 500+”...............................................................5
Rozdział 2. Czy 500 zł na dziecko przyspieszy zmiany
na rynku pracy.................................................................................................................7
Ruch w sieciach handlowych........................................................................................ 7
Rynek matki.......................................................................................................................8
Rynek pracownika............................................................................................................9
Okiem podwładnych......................................................................................................10
Rozdział 3. System gratyfikacji finansowych można uszyć na miarę.....13
Wynagrodzenie zasadnicze i systemy premiowe................................................. 13
Metody wprowadzania systemu premiowego....................................................... 14
W akcie wewnętrznym................................................................................................. 15
W umowie o pracÄ™..........................................................................................................16
Różne podejÅ›cia, jedno roszczenie pracownika..................................................... 17
Na co uważać przy konstruowaniu mechanizmów premiowych................... 17
Inne metody finansowej motywacji.........................................................................20
Rozdział 4. Nieopodatkowany niemal tylko uśmiech kierownika...........21
GórÄ… finanse...................................................................................................................... 21
Ważna różnica.................................................................................................................22
W nagrodÄ™ wycieczka....................................................................................................23
Karnety, pakiety…...........................................................................................................25
Zwolnione ze składek.....................................................................................................25