reklama - zainteresowany?

Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej - Onepress


Autor: Rafał Chmielewski
ISBN: 978-83-283-2876-1
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-10-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka

Tagi: E-biznes | Marketing

Skuteczny marketing to warunek sukcesu kancelarii prawnej. Banał? Oczywiście, że tak. Dzisiaj.
Bo jeszcze kilka lat temu wielu prawnikom aktywne wychodzenie do klienta nie wydawało się potrzebne. Kontakty, polecenia — tak. Promocja, w dodatku internetowa? Niekoniecznie. Dziś wszystko się zmieniło.

Blog, na którym ekspert tłumaczy laikom zawiłości tematu, doradza, co należy zrobić w danej sytuacji, bazując na własnej wiedzy i własnym doświadczeniu, to dziś jeden z najskuteczniejszych kanałów budowania marki i pozyskiwania klientów. Do kogo zwrócę się w obliczu problemu prawnego, jeśli nie do prawnika, którego znam z imienia, nazwiska i cotygodniowego artykułu, który otrzymuję na skrzynkę mailową? Żeby jednak blog stał się Twoim sprzymierzeńcem, musi być prowadzony profesjonalnie i komunikatywnie. Jak równocześnie spełniać oba wymogi? Korzystając ze sprawdzonych wzorców!

Niniejszy poradnik to efekt wielu lat doświadczeń blogerskich autora. Zadaniem tej książki jest przygotować Cię do działania tak, byś mógł z sukcesem wykorzystywać swój prawniczy blog do budowania pozycji Twojej kancelarii na konkurencyjnym rynku. Publikacja ta skierowana jest przede wszystkim do adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych oraz rzeczników patentowych.


Rafał Chmielewski — prawnik, bloger, właściciel firmy doradczej web.lex, która wspiera blisko sto polskich i zagranicznych kancelarii w zakresie marketingu w internecie oraz administruje ponad 140 blogami we wszystkich dziedzinach prawa. Autor licznych artykułów o e-marketingu prawniczym. Uczestnik wielu konferencji poświęconych tej tematyce.

Pamiętnik Adwokata to swoista encyklopedia wiedzy na temat prawniczego bloga, co czyni z niego lekturę absolutnie obowiązkową dla wszystkich prawników, którzy zamierzają pisać lub już piszą owe dzienniki. Pamiętnik jest godny polecenia także ze względu na autora, Rafała Chmielewskiego, nie ma bowiem w moim przekonaniu obecnie w Polsce osoby lepiej znającej się na tematyce bloga prawniczego. To bezdyskusyjny „must-read”.

Łukasz Chmielniak, adwokat, autor bloga www.bialekolnierzyki.com.pl

Pamiętnik Adwokata w sposób wyczerpujący odpowiada na pytanie, jak sprawnie i efektywnie założyć i poprowadzić bloga prawniczego. Rafał Chmielewski w swojej książce wyśmienicie przybliża wszystkie niuanse tej trudnej i jednocześnie ciekawej formy komunikacji, odwołując się do własnych, wieloletnich doświadczeń. Osoba autora — znającego temat od podszewki — gwarantuje wysoki poziom merytoryczny książki. Gorąco polecam!

Monika Markisz, radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga www.podatki-dla-prawnika.pl

Nie jest sztuką blog założyć. Sztuką jest zrozumieć, jak on działa. Co zrobić, aby czytelnik cię polubił i obdarzył swoim zaufaniem. Od tego miejsca tylko krok do tego, aby czytelnik zechciał być twoim klientem. Tą bezcenną wiedzą Rafał Chmielewski dzieli się w Pamiętniku Adwokata. To pozycja obowiązkowa dla każdej nowoczesnej kancelarii.

Mikołaj Lech, rzecznik patentowy, autor bloga www.znakitowarowe-blog.pl

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej", wybierały także:

  • Prawo dla startupu
  • Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych

Dodaj do koszyka

Spis treści

Pamiętnik Adwokata. Skuteczny blog w nowoczesnej kancelarii prawnej -- spis treści

  • Rozdział 1. Czym jest, a czym nie jest blog prawniczy
    • 1. Czy blog jest narzędziem z zakresu mediów społecznościowych
    • 2. Komunikacja to podstawa
    • 3. W czym blog prawniczy może pomóc kancelarii prawnej
      • Blog doskonale pozycjonuje się w wyszukiwarkach
      • Blog jest doskonale dopasowany do wizerunku kancelarii
      • Blog jest własnością swojego autora
      • Blog umożliwia swobodną interakcję
      • Autor bloga cieszy się dużym zaufaniem
      • Blog jest zgodny z etyką zawodową
      • Blog działa automatycznie
      • Blog pomaga upewnić się co do słuszności wyboru kancelarii
      • Blog jest przedłużeniem kontaktu fizycznego z prawnikiem
      • Blog buduje kontekst
      • Blog prawniczy edukuje
      • Blog eliminuje efekt pierwszego wrażenia
      • Blog wywołuje emocje
      • Blog przesiewa klientów
      • Blog prowadzi do jednolitych spraw
      • Blog buduje i wzmacnia markę kancelarii
      • Blog pozwala oszczędzać czas i pieniądze
      • Blog ściąga na Ciebie uwagę
    • 4. Czym blog prawniczy nie jest o mitach
      • Blog to strata czasu
      • Blogi się kiedyś skończą
      • Blogi prowadzą nastolatki
      • Blog może prowadzić grupa osób
      • Blog trzeba prowadzić regularnie
      • Na blogu trzeba pisać wyłącznie merytorycznie
      • Blog w kancelarii może prowadzić ktoś inny
      • Tylko blog dla osób fizycznych jest skuteczny
      • Blog musi być szeroki tematycznie
      • Blog powinien mieć dużo grafiki
      • Blog to szybki zwrot z inwestycji
  • Rozdział 2. Blog prawniczy technicznie
    • 1. Na czym ten blog postawić?
    • 2. Kilka słów na temat serwera
    • 3. Optymalna domena dla bloga
    • 4. Współpraca z agencją
    • 5. Bezpieczeństwo bloga
    • 6. Ochrona danych osobowych i polityka cookies
    • 7. Forma bloga prawniczego
    • 8. Statystyki na blogu
    • 9. Gravatar, a co to jest?
    • 10. Rejestracja bloga jako czasopisma
  • Rozdział 3. Strategia dla bloga w kancelarii
    • 1. Cele strategiczne bloga
    • 2. Wybór tematyki bloga
      • Zalety wąskiej specjalizacji bloga
      • Rodzaje specjalizacji bloga
      • Kryteria wyboru specjalizacji
      • Specjalizacja na określony czas
        • Tematyka bloga za jakiś czas przestanie obowiązywać, na przykład wskutek zmiany prawa
        • Tematyka bloga za jakiś czas zacznie obowiązywać albo właśnie zaczyna obowiązywać
        • Tematyka bloga zacznie obowiązywać i wiadomo, kiedy obowiązywać przestanie
      • Kilka specjalizacji w kancelarii prawnej
      • Specjalizacja drugiego bloga
      • Konkurencja w tematyce bloga
    • 3. Blog kilku autorów
    • 4. Blogi w dużych kancelariach
    • 5. Tytuł i podtytuł bloga
  • Rozdział 4. O Relacji
    • 1. O emocjach
    • 2. O zaufaniu do kancelarii prawnej
    • 3. Drugi filar Relacji
  • Rozdział 5. Jak prowadzić blog prawniczy
    • 1. Trzymaj się tej jednej zasady
    • 2. Twoja twarz
    • 3. Zakładka O mnie
    • 4. Jak często
    • 5. Jak obszernie
    • 6. Jak głęboko
    • 7. O czym pisać
    • 8. Jak pisać
    • 9. Czytelność treści
    • 10. Gdzie pisać
  • Rozdział 6. Jak opowiadać historie na blogu prawniczym?
  • Rozdział 7. Komentarze
    • 1. Co robić z komentarzami
    • 2. Komentarze z prośbą o darmową poradę prawną
    • 3. Kto na blogu prawniczym prosi o darmową pomoc prawną
  • Rozdział 8. Etapy życia bloga prawniczego
  • Rozdział 9. Promocja bloga prawniczego
    • 1. Po co promować blog
    • 2. Promocja bloga w świecie rzeczywistym
    • 3. Promocja bloga w świecie wirtualnym
    • 4. Najlepszy sposób na promocję
    • 5. Pozostałe metody promocji bloga
      • Grupy dyskusyjne
      • Fora internetowe
      • Blogi
      • Pozostałe media społecznościowe
        • Facebook
        • Twitter
        • Instagram
    • 6. Skąd na to wszystko wziąć czas
  • Zakończenie

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.