reklama - zainteresowany?

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma - Onepress

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma
Autor: Marcin Pietraszek
ISBN: 978-83-246-8336-9
stron: 168, Format: 140x208, okładka: mi
Data wydania: 2014-02-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma

Tagi: Ma | Marketing | Public Relations

Przeczytaj wywiad z Marcinem Pietraszkiem - autorem ksi

Dodaj do koszyka PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma

 

Osoby które kupowały "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma", wybierały także:

  • Superskuteczny prospecting. Przewodnik po rozmowach handlowych i zarz
  • GURU KULTU..RY
  • Inteligencja finansowa. Co kryj
  • Ubezpieczenia ZUS przedsi
  • Umowy o prac

Dodaj do koszyka PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma

Spis treści

Dodaj do koszyka PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w ma

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.