Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem - Onepress

ISBN: 978-8-3796-9702-1
stron: 282, Format: ebook
Data wydania: 2016-01-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 19,98 zł (poprzednio: 23,51 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,53 zł)
W publikacji przedstawiono praktyki dużych miast polskich, które wpisujÄ… siÄ™ w nowy model zarzÄ…dzania publicznego – wspóÅ‚rzÄ…dzenie. Analiza licznych przykÅ‚adów wspóÅ‚dziaÅ‚ania menedżerów publicznych z interesariuszami instytucjonalnymi w procesach przyciÄ…gania inwestorów, turystów i potencjalnych studentów oraz w tworzeniu dobrych warunków do rozwoju lokalnych przedsiÄ™biorców pozwoliÅ‚a na zobrazowanie sposobów realizacji zasad dobrego wspóÅ‚rzÄ…dzenia przez samorzÄ…dy miejskie. PrzykÅ‚ady te wzbogacone o przejawy dobrych praktyk wewnÄ…trzorganizacyjnych urzÄ™dów wskazujÄ…cych na ich otwartość, efektywność, nastawienie partycypacyjne i koordynacjÄ™ dajÄ… bogaty obraz orientacji rynkowej badanych miast rozumianej jako kultura organizacyjna, w której gÅ‚ównÄ… rolÄ™ odgrywa responsywna maksymalizacja wartoÅ›ci dostarczanych mieszkaÅ„com i użytkownikom.
Tematyka monografii ma duże znaczenie nie tylko dla nauk ekonomicznych, ale i dla pokrewnych, w tym nauk o urbanistyce, architekturze, planowaniu przestrzennym. Autorzy badajÄ… tworzenie relacji miÄ™dzy marketingiem a wspóÅ‚rzÄ…dzeniem na szczeblu samorzÄ…dów terytorialnych. UjmujÄ… to w ujÄ™ciu modelowym, koncentrujÄ…c siÄ™ na skutecznoÅ›ci funkcjonowania tych relacji wobec dÅ‚ugotrwaÅ‚ych tendencji, jakie wystÄ™pujÄ… w procesie miastotwórczym.
Osoby które kupowały "Orientacja rynkowa we współrządzeniu miastem", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)