reklama - zainteresowany?

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - Onepress

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?
Autor: Mark Joyner
Tytuł oryginału: The Irresistible Offer: How to Sell Your Product or Service in 3 Seconds or Less
TÅ‚umaczenie: Cezar Matkowski
ISBN: 83-246-0397-2
stron: 224, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-11-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Tagi: Marketing

  • PrzeglÄ…d najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
  • Jak zmienić dobry produkt w coÅ›, bez czego nie da siÄ™ żyć?
  • Jak uzyskać za darmo reklamÄ™ i referencje: poczta pantoflowa i internet

Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:

  • Pizza z dostawÄ… do domu: jeÅ›li nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz jÄ… gratis.
  • Przyjdź do nas z konkurencyjnÄ… ofertÄ…, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
  • Serwis w ciÄ…gu 48 godzin w dowolnym miejscu na Å›wiecie albo zwracamy Ci koszty.

Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.

Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.

  • Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
  • Tworzenie zwyciÄ™skiej formuÅ‚y: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklÄ™cia
  • Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
  • Budowanie i pozycjonowanie marki
  • PrzeksztaÅ‚canie oferty racjonalnej w emocjonalnÄ…
  • Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, zÅ‚ych skojarzeÅ„, podejrzeÅ„ o manipulacje

Dodaj do koszyka Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Spis treści

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzy

Dodaj do koszyka Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.