Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta? - Onepress

Tytuł oryginału: The Irresistible Offer: How to Sell Your Product or Service in 3 Seconds or Less
TÅ‚umaczenie: Cezar Matkowski
ISBN: 83-246-0397-2
stron: 224, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-11-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,90 zł
- Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
- Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć?
- Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to? Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu? A co byś powiedział na takie oferty:
- Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
- Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
- Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia? Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK? Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
- Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
- Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
- Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
- Budowanie i pozycjonowanie marki
- Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
- Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje
Osoby które kupowały "Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)