reklama - zainteresowany?

Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem - Onepress

Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
ebook
Autor: Adriana Paliwoda-Matiolańska
ISBN: 978-83-255-6214-4
stron: 284, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,65 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,35 zł)

Dodaj do koszyka Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

Tagi: Marketing

Odpowiedzialność społeczna - etyka, prawo czy ekonomia?

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane oraz wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono:

  • genezÄ™ i istotÄ™ CSR,
  • instrumenty zarzÄ…dcze polityki CSR,
  • współczesne koncepcje powiÄ…zane z CSR - zrównoważonego rozwoju, przedsiÄ™biorstwa obywatelskiego i spoÅ‚ecznej przedsiÄ™biorczoÅ›ci.

Publikacja jest kierowana zarówno do pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu, jak również do praktyków - przedsiębiorców i menedżerów, którzy powinni mieć świadomość spoczywającej na nich odpowiedzialności.

Szczególnie cenną ideą jest połączenie naukowych walorów publikacji z jej celami dydaktycznymi. (...) Istotnym walorem publikacji są w tym względzie liczne studia przypadków (...) stanowiące najbardziej praktyczną, a przez to przekonującą ilustrację prezentowanych idei. (...) Bardzo interesujące i oryginalne zarazem jest przedstawienie problemów polityki finansowej i inwestycyjnej z punktu widzenia ich znaczenia dla społecznej odpowiedzialności.

Prof. dr hab. Andrzej Kaleta

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Dodaj do koszyka Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

 

Osoby które kupowały "Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

Spis treści

Dodaj do koszyka Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.