reklama - zainteresowany?

Odkryj siÄ™ - Onepress

Odkryj siÄ™
ebook
Autor: Patrick Lencioni
TÅ‚umaczenie: Robert Michalak
ISBN: 978-83-774-6198-3
stron: 218, Format: ebook
Data wydania: 2011-05-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,80 zł

Dodaj do koszyka Odkryj siÄ™

Tagi: Sprzedaż

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy New York Timesa zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo. Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest na sprzedaż[konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby spędzić więcej czasu z rodziną mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo ~ fragment książki Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć. O AUTORZE Patrick Lencioni jest według New York Timesa świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu Fortune, poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje również w Harvard Business Review, The Wall Street Journal, Fortune, Business Week oraz USA Today.

Dodaj do koszyka Odkryj siÄ™

Spis treści

Odkryj się eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • WPROWADZENIE
  • Przypowieść
  • Część 1: Teoria
    • Wrogowie
    • O mnie
    • Okropny awans
    • Przyspieszenie
    • Opatrunek
  • Część 2: Praktyka
    • Kontakt
    • Pytania i odpowiedzi
    • Do rzeczy
    • Odkrycie
    • Dolewanie oliwy do ognia
    • Odwet
    • Zdanie relacji
    • BaÅ‚agan
    • Popis
    • OpowieÅ›ci
    • Regeneracja
    • Oczekiwania
    • Drugie podejÅ›cie
    • Rada
  • Część 3: Badania
    • Terapia wstrzÄ…sowa
    • Gratis
    • Konsekwencja
    • Szybkie czytanie
    • NiebezpieczeÅ„stwo
    • Przetwarzanie
    • Porada
    • WytrzymaÅ‚ość
    • Jazda próbna
    • Pokora
    • Gorzka piguÅ‚ka
    • Przygotowanie Å›wiadka
  • Część 4: Zeznania
    • Rozprawa
    • PrzestÄ™pstwo
    • Wszystkie chwyty dozwolone
    • Cios poniżej pasa
    • Narada
    • Krzyżowy ogieÅ„ pytaÅ„
    • Przedstawienie argumentów
    • Pierwszy lÄ™k
    • Drugi lÄ™k
    • PodstÄ™p
    • Dalsze wyjaÅ›nienia
    • Trzeci lÄ™k
    • Karty na stóÅ‚
    • Co podpowiada serce
    • Naprzód
  • Część 5: Model
    • O pochodzeniu modelu nagoÅ›ci
    • Zdefiniowanie nagich usÅ‚ug
    • Pokonanie trzech lÄ™ków
    • Nagość w szerszym zastosowaniu
    • PodziÄ™kowania
    • O autorze
  • Spis treÅ›ci

Dodaj do koszyka Odkryj siÄ™

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.