reklama - zainteresowany?

Od telewizji masowej do Netfliksa - Onepress

Od telewizji masowej do Netfliksa
ebook
Autor: Alicja Jaskiernia
ISBN: 978-83-754-5668-4
stron: 412, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka Od telewizji masowej do Netfliksa

Tagi: Marketing

Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Dotyczy to zarówno rozwiązań technologicznych, jak i, co szczególnie istotne, modeli organizacyjnych i biznesowych, regulacji prawnych, kultury, szkoły dziennikarstwa czy wreszcie nawyków odbiorców. Do wszystkich tych aspektów produkcji telewizyjnej autorka się odnosi, wykorzystując dane pochodzące z wiarygodnych źródeł: raportów Federalnej Komisji Komunikacji oraz renomowanych amerykańskich i europejskich ośrodków badawczych. Książka ma wyjątkową wartość informacyjną. Dostarcza kompleksowej wiedzy o amerykańskim systemie audiowizualnym. Z całą pewnością będzie przydatną lekturą dla studentów dziennikarstwa i wszystkich zainteresowanych kierunkiem rozwoju mediów audiowizualnych. Jestem przekonana, że zawarte w niej informacje o produktach dostępnych już polskiemu konsumentowi (CNN, HBO, Netflix) powinny także zaciekawić praktyków nade wszystko organizatorów rynku audiowizualnego w Polsce. Monografia jest wynikiem rzetelnej kwerendy. W bogatej bibliografii znajdują się publikacje dotyczące mediów amerykańskich, kierunków rozwoju narodowych systemów medialnych, polityki medialnej i zawodu dziennikarza autorstwa uznanych amerykańskich, europejskich i polskich medioznawców, politologów i socjologów. prof. dr hab. Ewa Stasiak-Jazukiewicz

Dodaj do koszyka Od telewizji masowej do Netfliksa

Spis treści

Od telewizji masowej do Netfliksa eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Od telewizji masowej do Netfliksa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.