reklama - zainteresowany?

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych - Onepress

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych
ebook
Autor: Stanisław Jędrzejewski
ISBN: 978-83-8175-091-2
stron: 442, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,92 zł (poprzednio: 64,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,98 zł)

Dodaj do koszyka Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Tagi: Marketing

„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120 lat, pierwsze transmisje Guglielmo Marconi przeprowadził w 1894 roku. Mimo konkurencji z mediami streamingowymi, typu Spotify, nadającymi muzykę, radio trzyma się mocno. Jest niezwykle różnorodne, ma miliardy odbiorców, oferuje niezliczone audycje i podcasty. I o takim, stale zmieniającym się technologicznie, organizacyjnie, treściowo i odbiorczo radiu w ramach transformacji dawnych i pojawienia się nowych mediów obszernie traktuje książka Stanisława Jędrzejewskiego.

Książka omawia także żywo dyskutowaną w Polsce (i nie tylko) problematykę mediów publicznych, ich potrzeby, funkcje, przeobrażenia i perspektywy. Problem nie jest jedynie polityczny, ale przede wszystkim kulturowy i społeczny, a także organizacyjny i zarządczy. Autor wykorzystał praktyczne doświadczenia nabyte w latach pracy w Polskim Radiu, prawno-regulacyjne w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, badawcze w sondażach socjologicznych, dydaktyczne z wykładów prowadzonych w prestiżowych uczelniach polskich i zagranicznych.

Książka będzie wręcz niezbędna dla studentów nauk o mediach i komunikacji społecznej, zarządzania mediami, oraz socjologii kultury, a pomocna dla studentów kulturoznawstwa i sztuk audiowizualnych. Sięgnąć po nią powinni menedżerowie medialni, dziennikarze, szczególnie radiowi, a nade wszystko edukatorzy medialni.

Tomasz Goban-Klas, Professor emeritus Uniwersytetu Jagiellońskiego

 

Dodaj do koszyka Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

 

Osoby które kupowały "Od radia Marconiego do mediów strumieniowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Spis treści

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Dedykacja

Spis treści

Wprowadzenie

Różne oblicza mediów

Siła i słabość mediów

Media a zmiana społeczna

Media tradycyjne

Historia mediów – kilka uwag metodologicznych

Media w Portugalii – od Estado Novo do nowego społeczeństwa

Internet

Edukacja medialna w kształceniu dziennikarzy!?

Komentarz

Media publiczne – quo vadis?

Media publiczne na rynku – szansa czy konieczność

Media publiczne – dokąd zmierzają?

Niezależność mediów publicznych w czasach populizmu – przypadek Polski

Media publiczne w Polsce: strategie rozwoju technologicznego

Media publiczne w świecie konwergencji – regulacje europejskie a praktyka komunikacyjna

Komentarz

Wirtualizacja dźwięku: radio – internet – telefon komórkowy – iPod – iPhone

Od muzyki w radiu do muzyki w sieci

Radiofonia regionalna i lokalna – wprowadzenie

Strategie zarządzania rozgłośnią publiczną w warunkach konwergencji

Polskie Radio wobec wyzwań technologicznych

Radio cyfrowe – przełom technologiczny?

Od air do web: rzeźbienie radia w sieci

Komentarz

Odbiorcy jako użytkownicy mediów

Nowe praktyki komunikacyjne odbiorców: media w świecie konwergencji

Krzyżowa konsumpcja wiadomości medialnych – zastosowanie metody Q sorting

Radio i telewizja publiczna w indywidualnych repertuarach mediów

Użytkownicy mediów w świecie wielu platform

Komentarz

Pro memoriam

O Leonie jako badaczu, mędrcu, podróżniku…

Dodaj do koszyka Od radia Marconiego do mediów strumieniowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.