reklama - zainteresowany?

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Onepress

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Autor: Kołodziej Maciej
ISBN: 978-8-3269-5588-4
stron: 92, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 70,35 zł (poprzednio: 87,94 zł)
Oszczędzasz: 20% (-17,59 zł)

Dodaj do koszyka Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Tagi: Marketing

„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania dziaÅ‚aÅ„ marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na koÅ„cu publikacji akty prawne pozwolÄ… na bieżąco Å›ledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzglÄ™dnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych osobowych.

Dodaj do koszyka Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

 

Osoby które kupowały "Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Spis treści

Dodaj do koszyka Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.