Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów - Onepress
Autor: Kołodziej Maciej
ISBN: 978-8-3269-5588-4
stron: 92, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 70,35 zł (poprzednio: 87,94 zł)
Oszczędzasz: 20% (-17,59 zł)
ISBN: 978-8-3269-5588-4
stron: 92, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 70,35 zł (poprzednio: 87,94 zł)
Oszczędzasz: 20% (-17,59 zł)
Tagi: Marketing
„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania dziaÅ‚aÅ„ marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zamieszczone na koÅ„cu publikacji akty prawne pozwolÄ… na bieżąco Å›ledzić omawiane przez autora zagadnienia. Publikacja uwzglÄ™dnia rewolucyjne zmiany, jakie wprowadzi ogólne rozporzÄ…dzenie o ochronie danych osobowych.
Osoby które kupowały "Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)