reklama - zainteresowany?

O warto - Onepress

O warto
ebook
Autor: Katarzyna
ISBN: 9788375614169
stron: 274, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,53 zł (poprzednio: 54,15 zł)
Oszczędzasz: 27% (-14,62 zł)

Dodaj do koszyka O warto

Czy wzajemne zaufanie mi

Dodaj do koszyka O warto

 

Osoby które kupowały "O warto", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka O warto

Spis treści

O wartości zaufania. Komunikacja i budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wprowadzenie
  • Rozdział 1. Komunikacja i budowa zaufania. Teoretyczne ujęcie komunikacji społecznej
    • 1.1. Problematyka komunikacji w ujęciu wybranych nauk
    • 1.2. Komunikacja jako element konstytuujący zaufanie
    • 1.3. Komunikacja między spółką a uczestnikami rynku kapitałowego założenia teoretyczne
      • 1.3.1. Informacja na rynku kapitałowym. Wpływ informacji na ceny akcji
      • 1.3.2. Znaczenie komunikacji na rynku kapitałowym. Komunikacja a efektywność rynku
      • 1.3.3. Komunikacja w koncepcji zarządzania wartością przedsiębiorstwa (Value Based Management)
      • 1.3.4. Komunikacja a zarządzanie oczekiwaniami inwestorów
  • Rozdział 2. Zaufanie z perspektywy socjologii, prakseologii, nauk o zarządzaniu i rynku kapitałowego
    • 2.1. Istota kapitału społecznego
    • 2.2. Kapitał społeczny jako kapitał optymalizujący
    • 2.3. Zaufanie strategia radzenia sobie z niepewnością i niemożnością kontrolowania przyszłości
    • 2.4. Rosnąca rola zaufania. Spojrzenie z perspektywy nowego społeczeństwa i współczesnej ekonomii
    • 2.5. Zaufanie w działalności gospodarczej z perspektywy prakseologii i nauk o zarządzaniu
    • 2.6. Istota zaufania na rynku papierów wartościowych
      • 2.6.1. Etyczne uwarunkowania funkcjonowania rynku kapitałowego
      • 2.6.2. Zaufanie na rynku papierów wartościowych
    • 2.7. Metodyka pomiaru zaufania
  • Rozdział 3. Zaufanie na współczesnych rynkach kapitałowych
    • 3.1. Doświadczenia kryzysu zaufania z lat 20072013
      • 3.1.1. Nowy paradygmat funkcjonowania rynków kapitałowych według G. Sorosa
      • 3.1.2. Przejawy deficytu zaufania na podstawie analizy wydarzeń na rynkach kapitałowych z lat 20072013
    • 3.2. Utrata zaufania w problematyce bankructw przedsiębiorstw
      • 3.2.1. Spekulacje rynkowe a bankructwo Bear Stearns
      • 3.2.2. Run w Northern Rock
      • 3.2.3. Rozpad grupy bankowo-ubezpieczeniowej Fortis
      • 3.2.4. Upadek General Motors
    • 3.3. Migracja wartości i migracja zaufania
  • Rozdział 4. Komunikacja i budowa zaufania na rynku papierów wartościowych
    • 4.1. Etyka komunikacji
    • 4.2. Najwięksi i najlepsi oszukiwali przykłady ze współczesnego rynku kapitałowego
      • 4.2.1. Błędy w sprawozdaniach finansowych General Electric
      • 4.2.2. Kłamstwa Citigroup w sprawie zaangażowania w papiery subprime
      • 4.2.3. Oskarżenia o oszukiwanie inwestorów przez Goldman Sachs
    • 4.3. Utrata zaufania do agencji ratingowych przyczyny i konsekwencje
      • 4.3.1. Rozbieżności w ocenach ratingowych agencje amerykańskie a Dagong Global
      • 4.3.2. Kryzys zadłużeniowy w strefie euro a decyzje S&P
      • 4.3.3. Poznawczy wymiar kryzysu w Europie w kierunku wspólnej światowej waluty
    • 4.4. Wyzwania komunikacyjne na rynku kapitałowym
      • 4.4.1. Rzetelność i transparentność
      • 4.4.2. Dwustronna komunikacja i dialog
      • 4.4.3. Komunikacja zintegrowana i strategiczna
      • 4.4.4. Maksymalizacja wartości rynkowej
    • 4.5. Wpływ komunikacji na wycenę walorów spółki dotychczasowe ujęcia
  • Rozdział 5. Konstrukcja indeksu zaufania oraz wyniki badań empirycznych
    • 5.1. Wnioski z analizy desk research
      • 5.1.1. RESPECT Index
      • 5.1.2. Ranking spółek z najlepszymi relacjami inwestorskimi według Pulsu Biznesu
    • 5.2. Wnioski z analizy jakościowej na podstawie wywiadów z ekspertami
      • 5.2.1. Atrybuty spółki godnej zaufania aspekty biznesowe
      • 5.2.2. Cechy modelowe spółki godnej zaufania komunikacja
      • 5.2.3. Powody utraty zaufania
      • 5.2.4. Zaufanie a wyższa wycena rynkowa
      • 5.2.5. Brak zaufania jako potencjalna przyczyna upadku spółki
      • 5.2.6. Migracja zaufania
    • 5.3. Konstrukcja indeksu zaufania do spółki
      • 5.3.1. Indeks zaufania uczestników rynku do spółki wskaźniki indeksu
      • 5.3.2. Przykłady wybranych indeksów
      • 5.3.3. Indeksy CSR
    • 5.4. Pomiar indeksu zaufania
      • 5.4.1 Metoda badania oraz uzasadnienie próby badawczej
      • 5.4.2. Prezentacja wyników badania
    • 5.5. Podsumowanie badań empirycznych
  • Zakończenie
  • Bibliografia
  • Przypisy

Dodaj do koszyka O warto

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.