reklama - zainteresowany?

O wartości zaufania - Onepress

O wartości zaufania
ebook
Autor: Katarzyna Żądło
ISBN: 978-8-3756-1416-9
stron: 274, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,52 zł (poprzednio: 46,32 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,80 zł)

Dodaj do koszyka O wartości zaufania

Tagi: Finanse | Rachunkowość

Książka przedstawia fundamentalnÄ… rolÄ™ zaufania z perspektywy przedsiÄ™biorstwa i jego obecnoÅ›ci na rynku kapitaÅ‚owym. Ponadto omawia wpÅ‚yw zaufania (dla którego kluczowe znaczenie ma komunikacja z inwestorami) na wycenÄ™ przedsiÄ™biorstwa.
Książka ma charakter interdyscyplinarny: problematykÄ™ zaufania i komunikacji analizuje z perspektywy jÄ™zykoznawstwa, prakseologii, psychologii, socjologii, zarzÄ…dzania i ekonomii – w kontekÅ›cie wspóÅ‚czesnego rynku kapitaÅ‚owego. Na potrzeby pomiaru zaufania autorka stworzyÅ‚a indeks zaufania do przedsiÄ™biorstwa (IZ). PodajÄ…c przykÅ‚ady z rynku kapitaÅ‚owego, pokazuje negatywne, a niekiedy wrÄ™cz dramatyczne skutki nieetycznej komunikacji najwiÄ™kszych Å›wiatowych korporacji.

Książka Katarzyny ŻądÅ‚o wypeÅ‚nia lukÄ™ w bogatej literaturze poÅ›wiÄ™conej istocie i nastÄ™pstwom pozyskania lub utraty zaufania miÄ™dzy uczestnikami rynków kapitaÅ‚owych. Bez wÄ…tpienia zaufanie bÄ…dź jego brak ma wpÅ‚yw na wycenÄ™ gieÅ‚dowÄ… spóÅ‚ek akcyjnych. Publikacja stanowi udanÄ… próbÄ™ uporzÄ…dkowania rozproszonej wiedzy o wpÅ‚ywie zaufania na wycenÄ™ przedsiÄ™biorstw.

prof. zw. dr hab. Jan K. Solarz, Społeczna Akademia Nauk w Warszaw

Dodaj do koszyka O wartości zaufania

 

Osoby które kupowały "O wartości zaufania", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka O wartości zaufania

Spis treści

Dodaj do koszyka O wartości zaufania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.