reklama - zainteresowany?

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku - Onepress

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku
ebook
Autor: Agnieszka Drummer Richard Boehnke
ISBN: 978-8-3756-1430-5
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-03
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,90 zł

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Tagi: Niemiecki

 Tematem książek jest NOWOCZESNA korespondencja w niemieckim świecie biznesu – SMS-y, e-maile, komunikatory, profile społecznościowe itp. Zamiast tradycyjnych pism coraz powszechniej wysyłamy e-maile. Wszechobecne stają się platformy internetowe: Facebook, Google+, Twitter. Bardzo popularne są także globalne sieci kontaktów typu LinkedIn. A pracując lub szukając pracy w międzynarodowej korporacji lub firmie, która ma międzynarodowe kontakty – warto umieć korzystać z tych wszystkich form komunikacji w języku niemieckim. Właśnie w tej książce znajdziemy bogaty zbiór praktycznych przykładów, jak DZIŚ prowadzić zawodową korespondencję elektroniczną. Powszechnie panuje opinia, że z Niemcami „można się dogadać po angielsku”. Często faktycznie można. Ale ta możliwość jest nagminnie przeceniana, bo firma niemiecka, mając do wyboru zagranicznego partnera biznesowego operującego niemieckim lub operującego tylko angielskim z reguły wybierze jednak tego, z którym porozumienie możliwe jest po niemiecku. 

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

 

Osoby które kupowały "Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku", wybierały także:

  • Niemiecki Fiszki mp3 1000 najważniejszych słów i zdań
  • Niemiecki Samouczek
  • Niemiecki Kurs podstawowy. 3 edycja
  • Niemiecki - Niezbędne zwroty i wyrażenia
  • Niemiecki dla specjalistów IT. Kurs video. Poziom drugi - średnio zaawansowany. Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.