Nowe zasady marketingu i PR - Onepress
TÅ‚umaczenie: Werbanowska Marta
ISBN: 978-8-3760-1566-8
stron: 284, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)
W dzisiejszym zglobalizowanym Å›wiecie, w którym ludzie komunikujÄ… siÄ™ ze sobÄ… przede wszystkim za pomocÄ… internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations sÄ… już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcÄ…c odnieść sukces, muszÄ… kontaktować siÄ™ z klientem przez sieć.
Autor, który sam odniósÅ‚ sukces dziÄ™ki znajomoÅ›ci "nowych zasad gry", przedstawia fascynujÄ…ce przypadki organizacji i osób potrafiÄ…cych odnaleźć siÄ™ w tym wirtualnym Å›wiecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygujÄ…cego filmu na YouTube. To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszÄ… orientować siÄ™ w nowych trendach w komunikacji. To również porywajÄ…ca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktujÄ… jako nieodÅ‚Ä…czny element naszej rzeczywistoÅ›ci
Osoby które kupowały "Nowe zasady marketingu i PR", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)