reklama - zainteresowany?

Nowe zasady marketingu i PR - Onepress

Nowe zasady marketingu i PR
Autor: Scott David Meerman
TÅ‚umaczenie: Werbanowska Marta
ISBN: 978-8-3760-1566-8
stron: 284, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR

Tagi: Marketing | Public Relations

W dzisiejszym zglobalizowanym Å›wiecie, w którym ludzie komunikujÄ… siÄ™ ze sobÄ… przede wszystkim za pomocÄ… internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations sÄ… już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcÄ…c odnieść sukces, muszÄ… kontaktować siÄ™ z klientem przez sieć.

Autor, który sam odniósÅ‚ sukces dziÄ™ki znajomoÅ›ci "nowych zasad gry", przedstawia fascynujÄ…ce przypadki organizacji i osób potrafiÄ…cych odnaleźć siÄ™ w tym wirtualnym Å›wiecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygujÄ…cego filmu na YouTube. To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszÄ… orientować siÄ™ w nowych trendach w komunikacji. To również porywajÄ…ca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktujÄ… jako nieodÅ‚Ä…czny element naszej rzeczywistoÅ›ci

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR

 

Osoby które kupowały "Nowe zasady marketingu i PR", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.