reklama - zainteresowany?

Nowe zasady marketingu i PR - Onepress

Nowe zasady marketingu i PR
Autor: Scott David Meerman
Tłumaczenie: Werbanowska Marta
ISBN: 978-8-3760-1566-8
stron: 284, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR

Tagi: Marketing | Public Relations

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.

Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube. To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR

 

Osoby które kupowały "Nowe zasady marketingu i PR", wybierały także:

  • Sprzedawaj jak Serhant
  • Filozofia HUSTLE

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR

Spis treści

Nowe zasady marketingu i PR -- spis treści

Dodaj do koszyka Nowe zasady marketingu i PR

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.