Nowe zasady marketingu i PR - Onepress

TÅ‚umaczenie: Werbanowska Marta
ISBN: 978-8-3760-1566-8
stron: 284, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,00 zł (poprzednio: 62,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,79 zł)
W dzisiejszym zglobalizowanym Å›wiecie, w którym ludzie komunikujÄ… siÄ™ ze sobÄ… przede wszystkim za pomocÄ… internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations sÄ… już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcÄ…c odnieść sukces, muszÄ… kontaktować siÄ™ z klientem przez sieć.
Autor, który sam odniósÅ‚ sukces dziÄ™ki znajomoÅ›ci "nowych zasad gry", przedstawia fascynujÄ…ce przypadki organizacji i osób potrafiÄ…cych odnaleźć siÄ™ w tym wirtualnym Å›wiecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygujÄ…cego filmu na YouTube. To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszÄ… orientować siÄ™ w nowych trendach w komunikacji. To również porywajÄ…ca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktujÄ… jako nieodÅ‚Ä…czny element naszej rzeczywistoÅ›ci
Osoby które kupowały "Nowe zasady marketingu i PR", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)