reklama - zainteresowany?

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Onepress

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
ebook
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 9788301203290
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,20 zł (poprzednio: 82,96 zł)
Oszczędzasz: 19% (-15,76 zł)

Dodaj do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Tagi: Marketing

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Dodaj do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

 

Osoby które kupowały "Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.