reklama - zainteresowany?

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Onepress

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
ebook
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 9788301203290
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)

Dodaj do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Tagi: Marketing

Opisane sÄ… w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstaÅ‚y ze wzglÄ™du na powszechny dostÄ™p do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing spoÅ‚ecznoÅ›ciowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzÄ™dzi wykorzystywanych do pomiaru skutecznoÅ›ci i efektywnoÅ›ci zastosowania nowych mediów w dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogÄ… determinować dziaÅ‚ania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostaÅ‚y również wyniki badaÅ„ iloÅ›ciowych i jakoÅ›ciowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiÄ™biorstwach dziaÅ‚ajÄ…cych na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych z podziaÅ‚em na rynki B2B i B2C. WskazujÄ… one jakie rozwiÄ…zania stosujÄ… przedsiÄ™biorstwa w komunikacji z partnerami pochodzÄ…cymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze wzglÄ™du na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródÅ‚em wiedzy dla wszystkich, którzy badajÄ… trendy na rynku i koordynujÄ… dziaÅ‚ania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarzÄ…dzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing miÄ™dzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Dodaj do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Spis treści

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • WstÄ™p
  • 1.Komunikacja marketingowa w Å›wietle rozwoju internetu podstawy teoretyczne
    • 1.1. Proces komunikacji istota, elementy i ich znaczenie
    • 1.2. Istota komunikacji marketingowej ujÄ™cie definicyjne
    • 1.3. Rodzaje komunikacji marketingowej w ujÄ™ciu modelowym
      • 1.3.1. Charakterystyka rynków B2B i B2C w aspekcie komunikacji marketingowej
      • 1.3.2. Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B i B2C
    • 1.4. Formy komunikacji marketingowej
      • 1.4.1. Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej
      • 1.4.2. Formy komunikacji marketingowej na rynkach B2B i B2C
    • 1.5. Teoria komunikacji internetowej (computer mediated communication theory) w kontekÅ›cie wybranych teorii komunikacji
  • 2. Nowe media jako Å›rodowisko komunikacji marketingowej
    • 2.1. Åšwiat 3.0 w kontekÅ›cie rozwoju internetu
    • 2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów
    • 2.3. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe jako rodzaj nowych mediów
      • 2.3.1. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe istota i znaczenie
      • 2.3.2. Cechy i funkcje mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
      • 2.3.3. Rodzaje mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w Å›wietle wybranych klasyfikacji
    • 2.4. MożliwoÅ›ci zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej ujÄ™cie teoretyczne
      • 2.4.1. Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników model akceptacji technologii
      • 2.4.2. Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiÄ™biorstw nowe koncepcje marketingowe
    • 2.5. MożliwoÅ›ci zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiÄ™biorstw na rynkach B2B i B2C
  • 3. Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów w procesach internacjonalizacji dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw
    • 3.1. Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów w miÄ™dzynarodowej komunikacji marketingowej
    • 3.2. Determinanty endogeniczne
      • 3.2.1. StopieÅ„ internacjonalizacji przedsiÄ™biorstwa
      • 3.2.3. Wielkość przedsiÄ™biorstwa
      • 3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiÄ™biorstwo
    • 3.3. Determinanty egzogeniczne
      • 3.3.1. Czynniki ekonomiczne
      • 3.3.2. Czynniki technologiczne
      • 3.3.3. Czynniki demograficzne
      • 3.3.4. Czynniki kulturowe
      • 3.3.5. Czynniki polityczno-prawne
  • 4. Nowe media a skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej
    • 4.1. Efekty komunikacji marketingowej próba identyfikacji
    • 4.2. Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze dziaÅ‚ania caÅ‚ego przedsiÄ™biorstwa dylematy interpretacyjne
    • 4.3. Pomiar skutecznoÅ›ci i efektywnoÅ›ci komunikacji marketingowej metody i wskaźniki
    • 4.4. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych zagadnienia pomiaru
  • 5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw na rynku miÄ™dzynarodowym zaÅ‚ożenia badawcze
    • 5.1. Metodyka badania
      • 5.1.1. Pytania badawcze, cel gÅ‚ówny i cele szczegóÅ‚owe
      • 5.1.2. Zakres badaÅ„ i hipotezy badawcze
      • 5.1.3. Metoda badawcza i dobór próby
    • 5.2. Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku miÄ™dzynarodowym schemat zależnoÅ›ci
    • 5.3. Charakterystyka próby badawczej
  • 6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiÄ™biorstw na rynkach B2B wyniki badaÅ„ empirycznych
    • 6.1. Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiÄ™biorstw z zagranicznym partnerem biznesowym
    • 6.2. Determinanty wykorzystania przez badane przedsiÄ™biorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym
    • 6.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiÄ™biorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym
  • 7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiÄ™biorstw na rynkach B2C wyniki badaÅ„ empirycznych
    • 7.1. Nowe media w komunikacji badanych przedsiÄ™biorstw z zagranicznym partnerem biznesowym
      • 7.1.1. Rodzaje nowych mediów
      • 7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów
      • 7.1.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania
    • 7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcÄ… masowym
      • 7.2.1. Rodzaje nowych mediów
      • 7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne
      • 7.2.3. Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania
      • 7.2.4. ZależnoÅ›ci pomiÄ™dzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi podsumowanie
  • 8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji miÄ™dzynarodowej studia przypadków
    • 8.1. Kukliki Felt Design Studio
    • 8.2. TOPMET Light
    • 8.3. Beiersdorf Manufacturing PoznaÅ„ Sp. z o.o.
    • 8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o.
    • 8.5. Avella Sp. z o.o.
    • 8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o.
    • 8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych podsumowanie studiów przypadków
  • ZakoÅ„czenie
  • Bibliografia
  • Aneks
    • ZaÅ‚Ä…cznik 1: Kwestionariusz w badaniach iloÅ›ciowych
    • ZaÅ‚Ä…cznik 2: Wykorzystanie narzÄ™dzi i form komunikacji marketingowej na rynku B2C wzglÄ™dem branży (liczba badanych przedsiÄ™biorstw)
    • ZaÅ‚acznik 3: Wykorzystanie narzÄ™dzi i form komunikacji marketingowej na rynku B2C wzglÄ™dem wielkoÅ›ci przedsiÄ™biorstw (liczba badanych przedsiÄ™biorstw)
    • ZaÅ‚Ä…cznik 4: Wykorzystanie narzÄ™dzi i form komunikacji marketingowej na rynku B2C wzglÄ™dem formy internacjonalizacji (liczba badanych przedsiÄ™biorstw)
    • ZaÅ‚Ä…cznik 5: Wykorzystanie narzÄ™dzi i form komunikacji marketingowej na rynku B2C wzglÄ™dem liczby rynków zagranicznych (liczba badanych przedsiÄ™biorstw)
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.