Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Onepress
ISBN: 9788301203290
stron: 368, Format: ebook
Data wydania: 2018-11-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)
Opisane sÄ… w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstaÅ‚y ze wzglÄ™du na powszechny dostÄ™p do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing spoÅ‚ecznoÅ›ciowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzÄ™dzi wykorzystywanych do pomiaru skutecznoÅ›ci i efektywnoÅ›ci zastosowania nowych mediów w dziaÅ‚alnoÅ›ci marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogÄ… determinować dziaÅ‚ania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zostaÅ‚y również wyniki badaÅ„ iloÅ›ciowych i jakoÅ›ciowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiÄ™biorstwach dziaÅ‚ajÄ…cych na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych z podziaÅ‚em na rynki B2B i B2C. WskazujÄ… one jakie rozwiÄ…zania stosujÄ… przedsiÄ™biorstwa w komunikacji z partnerami pochodzÄ…cymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji. Ze wzglÄ™du na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródÅ‚em wiedzy dla wszystkich, którzy badajÄ… trendy na rynku i koordynujÄ… dziaÅ‚ania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarzÄ…dzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing miÄ™dzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Osoby które kupowały "Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Wstęp
- 1.Komunikacja marketingowa w świetle rozwoju internetu podstawy teoretyczne
- 1.1. Proces komunikacji istota, elementy i ich znaczenie
- 1.2. Istota komunikacji marketingowej ujęcie definicyjne
- 1.3. Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym
- 1.3.1. Charakterystyka rynków B2B i B2C w aspekcie komunikacji marketingowej
- 1.3.2. Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B i B2C
- 1.4. Formy komunikacji marketingowej
- 1.4.1. Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej
- 1.4.2. Formy komunikacji marketingowej na rynkach B2B i B2C
- 1.5. Teoria komunikacji internetowej (computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji
- 2. Nowe media jako środowisko komunikacji marketingowej
- 2.1. Świat 3.0 w kontekście rozwoju internetu
- 2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów
- 2.3. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe jako rodzaj nowych mediów
- 2.3.1. Media społecznościowe istota i znaczenie
- 2.3.2. Cechy i funkcje mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
- 2.3.3. Rodzaje mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w Å›wietle wybranych klasyfikacji
- 2.4. MożliwoÅ›ci zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej ujÄ™cie teoretyczne
- 2.4.1. Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników model akceptacji technologii
- 2.4.2. Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiÄ™biorstw nowe koncepcje marketingowe
- 2.5. MożliwoÅ›ci zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiÄ™biorstw na rynkach B2B i B2C
- 3. Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów w procesach internacjonalizacji dziaÅ‚alnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw
- 3.1. Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów w miÄ™dzynarodowej komunikacji marketingowej
- 3.2. Determinanty endogeniczne
- 3.2.1. Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa
- 3.2.3. Wielkość przedsiębiorstwa
- 3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiÄ™biorstwo
- 3.3. Determinanty egzogeniczne
- 3.3.1. Czynniki ekonomiczne
- 3.3.2. Czynniki technologiczne
- 3.3.3. Czynniki demograficzne
- 3.3.4. Czynniki kulturowe
- 3.3.5. Czynniki polityczno-prawne
- 4. Nowe media a skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej
- 4.1. Efekty komunikacji marketingowej próba identyfikacji
- 4.2. Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze działania całego przedsiębiorstwa dylematy interpretacyjne
- 4.3. Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej metody i wskaźniki
- 4.4. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych zagadnienia pomiaru
- 5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym założenia badawcze
- 5.1. Metodyka badania
- 5.1.1. Pytania badawcze, cel gÅ‚ówny i cele szczegóÅ‚owe
- 5.1.2. Zakres badań i hipotezy badawcze
- 5.1.3. Metoda badawcza i dobór próby
- 5.2. Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku miÄ™dzynarodowym schemat zależnoÅ›ci
- 5.3. Charakterystyka próby badawczej
- 5.1. Metodyka badania
- 6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2B wyniki badań empirycznych
- 6.1. Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiÄ™biorstw z zagranicznym partnerem biznesowym
- 6.2. Determinanty wykorzystania przez badane przedsiÄ™biorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym
- 6.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiÄ™biorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym
- 7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C wyniki badań empirycznych
- 7.1. Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym
- 7.1.1. Rodzaje nowych mediów
- 7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów
- 7.1.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania
- 7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcÄ… masowym
- 7.2.1. Rodzaje nowych mediów
- 7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne
- 7.2.3. Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania
- 7.2.4. ZależnoÅ›ci pomiÄ™dzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi podsumowanie
- 7.1. Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym
- 8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji miÄ™dzynarodowej studia przypadków
- 8.1. Kukliki Felt Design Studio
- 8.2. TOPMET Light
- 8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o.
- 8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o.
- 8.5. Avella Sp. z o.o.
- 8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o.
- 8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych podsumowanie studiów przypadków
- Zakończenie
- Bibliografia
- Aneks
- Załącznik 1: Kwestionariusz w badaniach ilościowych
- Załącznik 2: Wykorzystanie narzędzi i form komunikacji marketingowej na rynku B2C względem branży (liczba badanych przedsiębiorstw)
- Załacznik 3: Wykorzystanie narzędzi i form komunikacji marketingowej na rynku B2C względem wielkości przedsiębiorstw (liczba badanych przedsiębiorstw)
- Załącznik 4: Wykorzystanie narzędzi i form komunikacji marketingowej na rynku B2C względem formy internacjonalizacji (liczba badanych przedsiębiorstw)
- ZaÅ‚Ä…cznik 5: Wykorzystanie narzÄ™dzi i form komunikacji marketingowej na rynku B2C wzglÄ™dem liczby rynków zagranicznych (liczba badanych przedsiÄ™biorstw)
- Przypisy