reklama - zainteresowany?

Nowe media w języku, kulturze i literaturze - Onepress

Nowe media w języku, kulturze i literaturze
ebook
Autor: Krzysztof Sakowski, Łukasz Marek Plęsa
ISBN: 978-8-3808-8105-1
stron: 186, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,91 zł (poprzednio: 17,34 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,43 zł)

Dodaj do koszyka Nowe media w języku, kulturze i literaturze

Tagi: Marketing

W prezentowanej monografii podjęto, nierzadko w sposób nowatorski, niezwykle aktualny temat oddziaływania nowych mediów na nasze życie, tj. na współczesny język, zachowania społeczne, literaturę czy przestrzeń medialną. Autorzy analizują zjawiska występujące w przestrzeni wirtualnej oraz ich wpływ na język młodego pokolenia używany także poza siecią. Starają się również odpowiedzieć na pytanie, jak można ocenić nowe zjawiska pojawiające się w świecie wirtualnym, takie jak gry oparte na fabule literackiej, dowcipy o specyficznym profilowaniu humorystycznym, memy czy też wirtualne sposoby opisu rzeczywistości. Bez względu bowiem na stosunek odbiorców do tych zmian, zachodzą one na naszych oczach i mają silny wpływ na zachowania młodego pokolenia. Poruszana w tomie tematyka może być zatem atrakcyjna nie tylko dla języko- czy też medioznawców, ale także dla czytelników zainteresowanych wieloaspektowym wpływem nowych mediów na otaczający nas świat. 

Dodaj do koszyka Nowe media w języku, kulturze i literaturze

 

Osoby które kupowały "Nowe media w języku, kulturze i literaturze", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką
  • Język w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Nowe media w języku, kulturze i literaturze

Spis treści

Nowe media w języku, kulturze i literaturze eBook -- spis treści

Wstęp 7

Rozdział 1. Kiedy potencjalnie nieśmieszny tekst zaczyna bawić? Kilka słów na temat wizualnych i werbalnych elementów memów internetowych 11

Rozdział 2. Dlaczego niektóre żarty są nieśmieszne? Analiza wybranych przykładów ze strony www.decee.de 27

Rozdział 3. Intertekstualność polskich mediów 43

Rozdział 4. Hipertekstowe przypisy tłumacza – rekonesans 57

Rozdział 5. Polscy gameplayerzy a trolling, czyli o zachowaniach antyspołecznych na YouTube 71

Rozdział 6. Sonet jako aplikacja internetowa. Twórcza kontynuacja czy degradacja gatunku? 93

Rozdział 7. Gra i/lub opowieść? O eksplorowaniu historii w Gone Home 109

Rozdział 8. O czym chcemy powiedzieć światu? Socjologiczna analiza hashtagów na Twitterze i Instagramie 125

Rozdział 9. Komiks jako nowe medium wprowadzające na zajęciach
z języka obcego elementy języka, kultury i literatury 147

Rozdział 10. „Życie długie i szczęśliwe właśnie dobiegło końca” – renarracje baśni w grze American McGee’s Grimm 159

Rozdział 11. Nowe Media – nowy hiszpański 173

Autorzy 185

Dodaj do koszyka Nowe media w języku, kulturze i literaturze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.