reklama - zainteresowany?

Nowe media w języku, kulturze i literaturze - Onepress

Nowe media w języku, kulturze i literaturze
ebook
Autor: Krzysztof Sakowski, Łukasz Marek Plęsa
ISBN: 978-8-3808-8105-1
stron: 186, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,91 zł (poprzednio: 17,34 zł)
Oszczędzasz: 14% (-2,43 zł)

Dodaj do koszyka Nowe media w języku, kulturze i literaturze

Tagi: Marketing

W prezentowanej monografii podjęto, nierzadko w sposób nowatorski, niezwykle aktualny temat oddziaływania nowych mediów na nasze życie, tj. na współczesny język, zachowania społeczne, literaturę czy przestrzeń medialną. Autorzy analizują zjawiska występujące w przestrzeni wirtualnej oraz ich wpływ na język młodego pokolenia używany także poza siecią. Starają się również odpowiedzieć na pytanie, jak można ocenić nowe zjawiska pojawiające się w świecie wirtualnym, takie jak gry oparte na fabule literackiej, dowcipy o specyficznym profilowaniu humorystycznym, memy czy też wirtualne sposoby opisu rzeczywistości. Bez względu bowiem na stosunek odbiorców do tych zmian, zachodzą one na naszych oczach i mają silny wpływ na zachowania młodego pokolenia. Poruszana w tomie tematyka może być zatem atrakcyjna nie tylko dla języko- czy też medioznawców, ale także dla czytelników zainteresowanych wieloaspektowym wpływem nowych mediów na otaczający nas świat. 

Dodaj do koszyka Nowe media w języku, kulturze i literaturze

 

Osoby które kupowały "Nowe media w języku, kulturze i literaturze", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Nowe media w języku, kulturze i literaturze

Spis treści

Dodaj do koszyka Nowe media w języku, kulturze i literaturze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.