reklama - zainteresowany?

Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22 - Onepress

Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22
ebook
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft, Małgorzata Rozkwitalska
ISBN: 978-83-7941-419-2
stron: 421, Format: ebook
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,40 zł (poprzednio: 64,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-9,60 zł)

Dodaj do koszyka Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22

Tagi: Marketing

W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach niniejszego opracowania artykuły dowodzą bogatych za­interesowań badawczych środowiska naukowego i gospodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współcze­snych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.

Dodaj do koszyka Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22

 

Osoby które kupowały "Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia. Tom 22

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.