Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Onepress

Tytuł oryginału: The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing
TÅ‚umaczenie: Aleksandra Podsiadlik
ISBN: 83-246-0301-8
stron: 240, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-04-24
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Naucz się spełniać oczekiwania klienta
- Zaplanuj odpowiedniÄ… politykÄ™ cenowÄ…
- Wypromuj silnÄ… markÄ™
- Stwórz rozpoznawalny wizerunek
- Utrzymuj relacje z klientami
Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".
Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.
- Ocena jakości i wyników badań marketingowych
- Pułapki i błędy marketingu
- Planowanie polityki cenowej
- Wybór odpowiedniej nazwy usługi
- Kształtowanie wizerunku i marki
- Techniki budowania więzi z klientami
Osoby które kupowały "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)