reklama - zainteresowany?

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Onepress

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Autor: Harry Beckwith
Tytuł oryginału: The Invisible Touch: The Four Keys to Modern Marketing
Tłumaczenie: Aleksandra Podsiadlik
ISBN: 83-246-0301-8
stron: 240, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-04-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Tagi: Marketing | OUTLET

Naucz się spełniać oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiednią politykę cenową
  • Wypromuj silną markę
  • Stwórz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.

  • Ocena jakości i wyników badań marketingowych
  • Pułapki i błędy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wybór odpowiedniej nazwy usługi
  • Kształtowanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania więzi z klientami

Dodaj do koszyka Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

 

Osoby które kupowały "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Spis treści

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu -- spis tre

Dodaj do koszyka Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.