reklama - zainteresowany?

Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup - Onepress

Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup
Autor: Vaughan Evans, Brian Tracy
Tytuł oryginału: The Standout Business Plan: Make It Irresistible--and Get the Funds You Need for Your Startup or Growing Business
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-283-0686-8
stron: 288, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2015-07-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup

Tagi: Finanse | Mała firma | Start-up | Zarządzanie

Biznesplan — Twój klucz do sukcesu!

Jeżeli planujesz ubiegać się o fundusze na założenie lub rozwój startupu lub firmy, jednym z niezbędnych dokumentów, od którego wiele zależy, jest biznesplan. Jego rzetelne przygotowanie i atrakcyjne przedstawienie będą miały kluczowe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o kierunku rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Jeżeli chcesz zwiększyć swoje szanse na pozyskanie środków, trzymasz w rękach klucz do sukcesu!

Wykorzystaj go dobrze i przed przystÄ…pieniem do pracy nad biznesplanem zapoznaj siÄ™ z cennymi informacjami zawartymi w tej książce. Dowiedz siÄ™, w jakim celu tworzy siÄ™ biznesplan i jak siÄ™ do tego najlepiej przygotować. Naucz siÄ™ prezentować informacje na temat Twojej firmy, jej konkurencji oraz strategii. Odkryj potencjaÅ‚ wykresu „sÅ‚oÅ„ce i chmury” i zobacz, jak przewidywać potencjalne zagrożenia.

Dzięki tej książce:
  • zbudujesz czytelny i rzetelny biznesplan,
  • wykorzystasz najlepsze szablony biznesplanów,
  • nauczysz siÄ™ analizować szanse i zagrożenia,
  • wykorzystasz możliwoÅ›ci wykresu „sÅ‚oÅ„ce i chmury”,
  • rozwiniesz swojÄ… firmÄ™ dziÄ™ki pozyskanym funduszom!

Książka zawiera szablony do tworzenia biznesplanów oraz kilka Å›wietnych przykÅ‚adów gotowych dokumentów. JeÅ›li odpowiadasz za pozyskiwanie funduszy i tworzenie biznesplanów — przeczytaj koniecznie!

Dodaj do koszyka Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup

 

Osoby które kupowały "Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup

Spis treści

Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup -- spis treści

Wprowadzenie (9)

Rozdział 1. Podstawy (13)

  • Cel (13)
  • Ostateczny efekt (18)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Streszczenie (19)
  • Przygotowania (26)
    • Nieszablonowe myÅ›lenie (33)

Rozdział 2. Firma (37)

  • Ogólne informacje (38)
    • Nieszablonowe myÅ›lenie (40)
  • Miks biznesowy z podziaÅ‚em na segmenty (44)
    • Big Blue i reszta. Miks biznesowy w wydaniu IBM (46)
  • Segmentacja w przypadku start-upu (47)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Firma (48)

Rozdział 3. Popyt (51)

  • Rozmiary rynku i marketcrafting (52)
  • Rozwój rynku (56)
    • GasnÄ…ca gwiazda? Historia kina i popytu (57)
    • W górÄ™. Aplikacje mobilne a popyt (63)
  • Popyt w przypadku start-upu (64)
    • Nieszablonowe myÅ›lenie (66)
  • Zagrożenia i szanse zwiÄ…zane z popytem (68)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Popyt (69)

Rozdział 4. Konkurencja (75)

  • Konkurenci (76)
    • DojrzaÅ‚y rynek - tylko czy na pewno? Konkurencja w branży spożywczej (78)
  • Nasilenie konkurencji (79)
    • Blockbuster. Wypożyczalnie filmów w obliczu konkurencji w branży (84)
  • Konkurencja w przypadku start-upu (85)
    • Nieszablonowe myÅ›lenie (87)
  • Zagrożenia i szanse zwiÄ…zane z konkurencjÄ… w branży (90)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Konkurencja w branży (90)

Rozdział 5. Strategia (95)

  • Pozycja konkurencyjna (96)
    • Pycha! Strategia zróżnicowania marki Samuel Adams (98)
  • JakÄ… masz strategiÄ™? (99)
    • Tanie i radosne. Strategia niskich kosztów Southwest Airlines (105)
  • Strategia w przypadku start-upu (107)
    • Nieszablonowe myÅ›lenie (109)
  • Szanse i zagrożenia o charakterze strategicznym (114)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Strategia (115)

Rozdział 6. Zasoby (121)

  • ZarzÄ…dzanie (123)
  • Marketing (126)
    • Nieszablonowe myÅ›lenie (128)
    • Po byku. Zasoby marketingowe firmy Red Bull (131)
  • Wydatki operacyjne i kapitaÅ‚owe (133)
    • Starcie z Chinami. Zasoby produkcyjne firmy Rodon (136)
  • Zagrożenia i szanse zwiÄ…zane z zasobami (141)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Zasoby (142)

Rozdział 7. Finanse i prognozy (145)

  • Historia finansowa firmy (146)
  • Rynkowe prognozy sprzedaży (148)
  • Konkurencyjne prognozy marży (152)
  • Finansowanie planu (154)
  • Kompleksowe prognozy finansowe (157)
  • Prognozy dla start-upu (164)
    • Nieszablonowe myÅ›lenie (166)
  • Zagrożenia i szanse o charakterze finansowym (169)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Finanse i prognozy (170)

Rozdział 8. Zagrożenia, szanse i wrażliwość (177)

  • SÅ‚oÅ„ca i chmury na wykresie (178)
  • Czego można siÄ™ dowiedzieć z wykresu "sÅ‚oÅ„ca i chmury"? (180)
    • Czy to faktycznie "Material Girl"? Madonna i ryzyko (183)
  • Testy wrażliwoÅ›ci (187)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Zagrożenia, szanse i wrażliwość (188)
    • Nieszablonowe myÅ›lenie (190)

Rozdział 9. Wnioski i streszczenie (195)

  • Wnioski (195)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Wnioski (196)
  • Streszczenie (197)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. Streszczenie (198)
  • GÅ‚ówne zagadnienia inwestycyjne (200)
    • The Gorge Inn and Oriental Spa. Biznesplan 2014. GÅ‚ówne zagadnienia inwestycyjne (202)

Rozdział 10. Monitoring i ewaluacja (203)

  • Monitorowanie planu (203)
  • Ewaluacja planu (204)
  • Tych typów należy siÄ™ wystrzegać (205)

Epilog. DwanaÅ›cie gorÄ…cych tematów (209)

Dodatek A. Ustalanie pozycji konkurencyjnej (219)

Dodatek B. Wywiad ustrukturowany z klientami (237)

Dodatek C. Szablony do tworzenia biznesplanu (243)

Dodatek D. Przykładowe biznesplany (253)

  • The Gorge Inn and Oriental Spa (253)
  • PermaRoll (253)

Dodaj do koszyka Niesamowity biznesplan. Zdobądź fundusze na rozwój firmy lub startup

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.