reklama - zainteresowany?

Nieruchomościowe seppuku, czyli jak zabić ofertę - Onepress

Nieruchomościowe seppuku, czyli jak zabić ofertę
ebook
Autor: Maciej Dutko
ISBN: 978-83-64845-05-5
stron: 358, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Nieruchomościowe seppuku, czyli jak zabić ofertę

Tagi: Giełda i inwestycje | Marketing

Czy wiesz, że 97% ofert wynajmu i sprzedaży nieruchomości zawiera 15 błędów,
odstraszających klientów w ciągu pierwszej minuty?

Nie zabijaj ofert znoszących złote jajka!

 

Unikaj 15 najczęstszych błędów
i twórz ekstremalnie skuteczne oferty!

 

Dzięki tej książce:

  • Poznasz 15 śmiertelnych błędów, popełnianych masowo niemal przez wszystkich autorów e-ofert sprzedaży czy wynajmu nieruchomości.
  • Otrzymasz 190 konkretnych rad na zwiększenie sprzedaży i poznasz ponad 310 pouczających przykładów. 
  • Dostaniesz gotowy przepis (wzorzec bazowy), składający się z zaledwie z 5 prostych elementów, dzięki któremu będziesz tworzył nieprzeciętnie skuteczne oferty nawet w ciągu kilkunastu minut.
  • Dowiesz się, jak dzięki dobrze zbudowanej ofercie osiągać ceny znacznie powyżej rynkowych.
  • Dowiesz się, jak robić niezwykle skuteczne zdjęcia nieruchomości zwykłym smartfonem, bez inwestowania w drogi sprzęt i bez zatrudniania fotografa.
  • Poznasz dodatkowe techniki uatrakcyjniania ofert, które zwrócą na nie uwagę tysięcy klientów i znacznie skrócą czas rotacji kolejnych nieruchomości.
  • Otrzymasz łatwą do powielenia wiedzę, dzięki której będziesz mógł osiągać tak nieprzeciętne efekty, jak autor (roczny ROI 15% z wynajmu przeciętnego mieszkania, jednorazowy zwrot 146% ze sprzedaży działki rekreacyjnej, wynajem nieruchomości przez kilka lat bez ani jednego dnia pustostania, najemcy, którzy podpisują umowę praktycznie bez targowania się o cenę itp.).

Bonus wart 300 zł: w książce znajdziesz kod zniżkowy na szkolenie wideo "E-biznes do Kwadratu"!

 

 

O autorze:

Maciej Dutko – przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro. Najbardziej znany i doświadczony w Polsce audytor ofert sprzedażowych w internecie - ze względu na zamiłowanie do tropienia szkodników psujących sprzedaż i "uzdrawianie" ofert, nazywany "doktorem Housem polskiego internetu". Autor kilkunastu książek (m.in. Targuj się! Zen negocjacji”, Efekt tygrysa”, „Nieruchomościowe seppuku”).

Pomysłodawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”, która jeszcze na etapie przedsprzedaży trafiła na listę bestsellerów, później otrzymała też szereg nagród (m.in. I nagroda Economicus za najlepszy poradnik ekonomiczny roku w konkursie "Gazety Prawnej" oraz Oscar Czytelników za najlepszą publikację roku Wydawnictwa Helion - w plebiscycie "Biblia e-biznesu" pokonała kilkaset innych tytułów). Książki M. Dutko sprzedały się dotychczas (2019) w ponad 50 tysiącach egzemplarzy, a w jego szkoleniach w latach 2003-2019 uczestniczyło ponad 20 tysięcy osób. Wykładowca w 6 z 20 najlepszych uczelni biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA).

Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsługi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), „Mensis.pl” oraz - gościnnie - „Magazynu Online Marketing”. Uczestnik i współorganizator polskich i międzynarodowych konferencji branżowych, współautor licznych artykułów i raportów (m.in. „E-commerce Standard”). Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert) i Korekto.pl (firma edytorska). Propagator etyki w marketingu i w biznesie. Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku. Inwestor. Na wynajmie zarabia od 2003 roku, choć poważniej zainteresował się nieruchomościami dopiero w 2012 r. Konsultował i audytował oferty pośredników, mniejszych deweloperów, ale i spółek giełdowych, takich jak Marvipol - wszystkim pomagał poprawić skuteczność e-sprzedaży. Prelegent licznych imprez biznesowych na całym świecie (Polska, Wielka Brytania, Australia, Tajlandia, Zambia, Szwecja, Norwegia), w tym - eventów nieruchomościowych (m.in. Mieszkanicznik Sydney, InvestCamp, Global Investors Club, MBA, Oslo Investors, Polish Professionals in Sydney, Australia Study, Asbiro Sheffield Investors, BiznesCamp, KontestCamp i in.). Oprócz nieruchomości, inwestuje w sztukę, obiecujące spółki, a z bardziej zmiennym "szczęściem" - również w giełdę i kryptowaluty. Wielki zwolennik inteligencji negocjacyjnej, którą promuje w książce "Targuj się!" oraz podczas szkoleń z tego zakresu.

Dodaj do koszyka Nieruchomościowe seppuku, czyli jak zabić ofertę

Spis treści

Nieruchomościowe seppuku, czyli jak zabić ofertę eBook -- spis treści

Koniec

Skuteczność: czy „cel uświęca środki”?
Czego nie da Ci ta książka?
„Skuteczność” to także… zniechęcenie klienta!
Uważaj na serce!

Dutko, co Ty wiesz o nieruchomościach?

Po co Ci dobra oferta?

Syndrom niedociśniętej cytryny
Oferta jest jak dom
7 kar za złą ofertę
Jestem B2B – nie mów do mnie, jak do dziecka!

Co zabija Twoją sprzedaż?

Zabójca nr 1: Złudzenie wyjątkowości

Procent rozkładany albo problem pierwszej minuty
Anioł tkwi w szczegółach!

Zabójca nr 2: Brak ceny

Kaprys „Zapytaj o cenę”
A konkurencja na to: Buhaha!
Komu nagrodę Darwina?

Zabójca nr 3: Zła szufladka

Czy wiesz, gdzie być?
Wciąż bardziej obcy…
Teleportacja nieruchomości
Ostrożnie na kukułcze jaja!
Wielokanałowość – tak. Blef – wykluczone!

Zabójca nr 4: Tytuł – impotent

Trzy warunki dobrego tytułu
Powiedz, co sprzedajesz
Daj się znaleźć!
Daj się kliknąć!
80% tytułów… nie chce sprzedać!
Efekty?
Wzór na tytuł idealny

Zabójca nr 5: Opis bez sen[k]su

Niechcemisizm
Deficyt informacyjny
Syndrom eksperta i nadmiar danych
Deficyt korzyści
Przepis na ofertę [niemal] idealną
Otwieracz + technika telegrafu
Najlepsze zdjęcie i pierwsze wrażenie
Serią w klienta, czyli zmasowana argumentacja
Dopinacze i przyprawy
Język niekorzyści – nie programuj negatywnie!

Zabójca nr 6: Zły cross-, up- i down-selling

Zabójca nr 7: Brak reklamy porównawczej

Zabójca nr 8: Brak glutaminianów zaufania

Zabójca nr 9: Oferto, targuj się!

Zabójca nr 10: Bezwartościowa „wartość dodana”

Jazda próbna z… mieszkaniem?
Bonusy z jajami
Ciekawość – pierwszym krokiem do sprzedaży
Wyróżnij się lub zgiń! Ale…

Zabójca nr 11: Ściemniactwo

Pierwsze wrażenie… po raz drugi?
Paw – impotent
Niewygodne – pod dywan!
Ściemnianie ceną
Ściemnianie słowami
Ściemnianie na metrażu
Ściemnianie na pomieszczeniach
Ściemnianie na lokalizacji
Ściemnianie zdjęciami

Zabójca nr 12: Olewanie klienta

Twoja oferta – Twoim pracownikiem
Nieodpowiadanie na pytania
Roszczeniowość i warczenie na klienta
Nie mów klientowi, że to nie dla niego
Suchość serca
Przecież w ofercie wyraźnie napisano…
Wszyscy kłamią!
Wyprzedzaj pytania, neutralizuj obiekcje
Ci cholerni klienci!

Zabójca nr 13: Priv, czyli śmierć na żywo

Zabójca nr 14: Wypełnij formularz

Zabójca nr 15: Fotokalipsa – obrazy niosące śmierć

Jakoś czy jakość?
Zasada 3k (4k)
Deficyt fotograficzny
Najważniejszy obraz: zdjęcie główne
Nie śmieć!
Właściwy kąt
Wirtualny spacer, dron, satelita i Street View
Home staging i wizualizacje – rozleniw klienta!
Rzuty
A może infografika?
Pora ma znaczenie
Morał

Czy bać się dopalaczy?
Koniec. Naprawdę. 

Dodaj do koszyka Nieruchomościowe seppuku, czyli jak zabić ofertę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.