reklama - zainteresowany?

Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach - Onepress

Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach
Autor: Tracy Brian, Tracy Michael
TÅ‚umaczenie: Kowalczyk Marcin
ISBN: 978-8-3774-6754-1
stron: 264, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach

Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży! Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia od pucybuta do milionera motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa. Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi: - siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta, - ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania, - jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną, - jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi, - praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż, - skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów, - co mówić, gdy klient narzeka na cenę, - dlaczego pomyślę o tym oznacza w języku klienta żegnam i jak unikać tych słów, - 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji, - jak uzyskać powtórne zakupy w naszym społeczeństwie rekomendacji, - prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu, - strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności, - jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści, - i dużo, dużo więcej! Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki. Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś sztuczki czy sekretne metody, ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt. BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach

 

Osoby które kupowały "Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach

Spis treści

Dodaj do koszyka Nieograniczony sukces w sprzedaży. Jak sprzedawać więcej, niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe, w 12 prostych krokach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.