reklama - zainteresowany?

Niemiecki dla bystrzaków. Wydanie II - Onepress

Niemiecki dla bystrzaków. Wydanie II
ebook
Autor: Paulina Christensen, Anne Fox, Wendy Foster
Tytuł oryginału: German For Dummies, 2nd Edition
ISBN: 978-83-283-6699-2
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Niemiecki dla bystrzaków. Wydanie II

W prostocie tkwi siła

Kurs dla poczÄ…tkujÄ…cych

  • Opanuj gramatykÄ™ i odmianÄ™ czasowników
  • Poznaj i stosuj na co dzieÅ„ idiomy i popularne powiedzenia
  • Naucz siÄ™ swobodnie prowadzić rozmowy towarzyskie

Dialogi z książki na płycie CD

DODATKI SPECJALNE:

  • Tabele odmiany czasowników
  • SÅ‚owniczek polsko-niemiecki i niemiecko-polski

Faust by się uśmiał

PrzygotowaliÅ›my dla Ciebie podrÄ™cznik oparty na znanej na caÅ‚ym Å›wiecie metodzie Berlitza. BÄ™dzie on stanowiÅ‚ doskonaÅ‚y substytut każdego kursu jÄ™zykowego lub stanie siÄ™ jego znakomitym uzupeÅ‚nieniem. Z pewnoÅ›ciÄ… docenisz to opracowanie, jeÅ›li szukasz książki oferujÄ…cej klarownie opisanÄ… gramatykÄ™, a przy tym pomysÅ‚y na praktyczne zastosowanie poznanego sÅ‚ownictwa. Naucz siÄ™ porozumiewać po niemiecku w podróży, restauracji, muzeum, podczas zakupów, a także w sytuacjach zagrożenia.

W książce:

  • reguÅ‚y ortografii
  • odmiana czasowników regularnych i nieregularnych
  • wymowa samogÅ‚osek i spóÅ‚gÅ‚osek
  • popularne zwroty używane w codziennych sytuacjach
  • opisy zwyczajów panujÄ…cych w Niemczech i krajach niemieckojÄ™zycznych

Dodaj do koszyka Niemiecki dla bystrzaków. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Niemiecki dla bystrzaków. Wydanie II ", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Niemiecki dla bystrzaków. Wydanie II

Spis treści

Dodaj do koszyka Niemiecki dla bystrzaków. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.