Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - Onepress
ISBN: 978-8-3011-8439-1
stron: 342, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmieniÅ‚ siÄ™ w ostatnich latach. KupujÄ…c sprzÄ™t, wycieczkÄ™, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzÄ™ i życzliwość sprzedawcy – wchodzÄ…c do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobÄ…. Nie lubimy zakÅ‚ócajÄ…cych nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujÄ…cych nas zaraz po wejÅ›ciu do sklepu. „PrzestaÅ„ mi sprzedawać, nie widzisz, że wÅ‚aÅ›nie kupujÄ™?” chciaÅ‚oby siÄ™ krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszÅ‚y na rynku? Jak wykorzystać nowe narzÄ™dzia, by skutecznie i mÄ…drze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziÄ™tych przykÅ‚adach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje siÄ™, że to wcale nie jest takie trudne!
Osoby które kupowały "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)