reklama - zainteresowany?

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - Onepress

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 9788301182953
okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmieniÅ‚ siÄ™ w ostatnich latach. KupujÄ…c sprzÄ™t, wycieczkÄ™, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzÄ™ i życzliwość sprzedawcy – wchodzÄ…c do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobÄ…. Nie lubimy zakÅ‚ócajÄ…cych nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujÄ…cych nas zaraz po wejÅ›ciu do sklepu. „PrzestaÅ„ mi sprzedawać, nie widzisz, że wÅ‚aÅ›nie kupujÄ™?” chciaÅ‚oby siÄ™ krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszÅ‚y na rynku? Jak wykorzystać nowe narzÄ™dzia, by skutecznie i mÄ…drze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziÄ™tych przykÅ‚adach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje siÄ™, że to wcale nie jest takie trudne!

Dodaj do koszyka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

 

Osoby które kupowały "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Spis treści

Dodaj do koszyka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.