reklama - zainteresowany?

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - Onepress

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor: David Meerman Scott
ISBN: 9788301182953
okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!

Dodaj do koszyka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Spis treści

Dodaj do koszyka Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.