Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach - Onepress

ISBN: 9788301182953
okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmieniÅ‚ siÄ™ w ostatnich latach. KupujÄ…c sprzÄ™t, wycieczkÄ™, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzÄ™ i życzliwość sprzedawcy – wchodzÄ…c do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobÄ…. Nie lubimy zakÅ‚ócajÄ…cych nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujÄ…cych nas zaraz po wejÅ›ciu do sklepu. „PrzestaÅ„ mi sprzedawać, nie widzisz, że wÅ‚aÅ›nie kupujÄ™?” chciaÅ‚oby siÄ™ krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszÅ‚y na rynku? Jak wykorzystać nowe narzÄ™dzia, by skutecznie i mÄ…drze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziÄ™tych przykÅ‚adach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje siÄ™, że to wcale nie jest takie trudne!
Osoby które kupowały "Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)