reklama - zainteresowany?

Nie licz na szczęście! - Onepress

Nie licz na szczęście!
ebook
Autor: Clayton Christensen, Taddy Hall, David Duncan, Karen Dillon
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-8087-278-3
stron: 310, Format: ebook
Data wydania: 2018-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,45 zł (poprzednio: 49,02 zł)
Oszczędzasz: 44% (-21,57 zł)

Dodaj do koszyka Nie licz na szczęście!

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?

Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?

Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?

Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjnoÅ›ci i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiajÄ… odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamiÄ™ta rewolucjÄ™, która dokonaÅ‚a siÄ™ za sprawÄ… koncepcji przeÅ‚omowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można byÅ‚o przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywnoÅ›ci innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje siÄ™ inny aspekt tej ukÅ‚adanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania.

Na podstawie wieloletnich badaÅ„ Christensen, Hall, Dillon i Duncan doszli do przeÅ‚omowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjnoÅ›ci najwiÄ™ksze znaczenie miaÅ‚o gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w istocie niesÅ‚uszne. Klienci nie tyle kupujÄ… produkty czy usÅ‚ugi, ile raczej „zatrudniajÄ…” je do wykonania okreÅ›lonego zadania. Autorzy twierdzÄ…, że sukces innowacji zależy zatem od wiedzy nie na temat samych klientów, lecz raczej na temat stojÄ…cych przed nimi wyzwaÅ„. KoncepcjÄ™ zadaÅ„ do wykonania stosujÄ… z powodzeniem najbardziej znane firmy Å›wiata, w szczególnoÅ›ci dynamicznie rozwijajÄ…ce siÄ™ start-upy, takie jak Amazon, Intuit, Uber czy Airbnb. Ta książka powstaÅ‚a jednak nie po to, aby Å›wiÄ™tować te sukcesy, lecz raczej po to, aby pomagać przewidywać kolejne. Christensen i jego wspóÅ‚pracownicy podkreÅ›lajÄ…, że dziÄ™ki wiedzy na temat czynników, które skÅ‚aniajÄ… klienta do „zatrudnienia” produktu bÄ…dź usÅ‚ugi, każdy menedżer może poprawić wyniki w dziedzinie innowacji – ponieważ może zacząć tworzyć produkty, które klient bÄ™dzie chciaÅ‚ zatrudnić i za które bÄ™dzie skÅ‚onny zapÅ‚acić wyższÄ… cenÄ™. Teoria zadaÅ„ to nowa nadzieja dla firm, które pragnÄ… siÄ™ rozwijać, ale majÄ… już dość poszukiwania dobrych rozwiÄ…zaÅ„ po omacku.

Autorzy tej książki starannie wykÅ‚adajÄ… prowokacyjne zaÅ‚ożenia, w ten sposób przedstawiajÄ…c kompleksowe wyjaÅ›nienie swojej teorii. TÅ‚umaczÄ…, z czego wynika jej wartość prognostyczna. Co jednak szczególnie ważne, podpowiadajÄ… również, jak stosować jÄ… w praktyce w celu tworzenia lepszych innowacji.

***

Clayton Christensen jest profesorem w Harvard Business School, autorem dziewiÄ™ciu książek i piÄ™ciokrotnym laureatem McKinsey Award za najlepszy artykuÅ‚ opublikowany na Å‚amach „Harvard Business Review”. Jest również wspóÅ‚zaÅ‚ożycielem czterech firm, w tym firmy konsultingowej Innosight, specjalizujÄ…cej siÄ™ w dziedzinie innowacji. W ramach sporzÄ…dzanego co dwa lata rankingu Thinkers50 w 2011 i 2013 roku uznano go za najbardziej wpÅ‚ywowego autora myÅ›li biznesowej.

Taddy Hall jest dyrektorem Cambridge Group oraz liderem projektu Breakthrough Innovation realizowanego przez firmÄ™ Nielsen. Pomaga menedżerom wysokiego szczebla w tworzeniu udanych nowych produktów i doskonaleniu procesów generowania innowacji. Poza tym blisko wspóÅ‚pracuje z menedżerami z rynków rozwijajÄ…cych siÄ™ jako doradca Endeavor.

Karen Dillon pracowaÅ‚a jako redaktor w „Harvard Business Review”, jest również wspóÅ‚autorkÄ… bestsellerowej książki Co bÄ™dzie miarÄ… twojego życia?. UkoÅ„czyÅ‚a Cornell University oraz Medill School of Journalism na Northwestern University. W 2011 roku organizacja Ashoka zaliczyÅ‚a jÄ… do grona najbardziej wpÅ‚ywowych i inspirujÄ…cych kobiet na Å›wiecie.

David S. Duncan jest starszym partnerem w firmie Innosight. Jest wiodÄ…cym teoretykiem i doradcÄ… sÅ‚użącym wsparciem menedżerom wyższego szczebla w kwestiach strategii innowacyjnych i rozwoju. Pomaga im we wprowadzaniu przeÅ‚omowych zmian i osiÄ…ganiu stabilnego wzrostu, jak również w skutecznej transformacji organizacji z myÅ›lÄ… o pomyÅ›lnoÅ›ci w dÅ‚ugim okresie. UkoÅ„czyÅ‚ studia na Duke University i uzyskaÅ‚ doktorat w dziedzinie fizyki na Harvardzie.

 

Dodaj do koszyka Nie licz na szczęście!

Spis treści

Nie licz na szczęście! eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wstęp do polskiego wydania

Wprowadzenie. Dlaczego warto „zatrudnić” tÄ™ książkÄ™

Część I. Wprowadzenie do teorii zadań

Rozdział 1. Dylemat koktajlu mlecznego

Rozdział 2. Postęp, nie produkty

Rozdział 3. Zadania w środowisku naturalnym

Część II. Zastosowanie teorii zadaÅ„ – ciężka praca, która przynosi dobre owoce

Rozdział 4. W pogoni za zadaniem

RozdziaÅ‚ 5. Jak usÅ‚yszeć to, czego klienci nie mówiÄ…

Rozdział 6. Budowanie CV

Część III. Organizacja zorientowana na zadanie do wykonania

RozdziaÅ‚ 7. Integracja wokóÅ‚ zadania

Rozdział 8. Koncentracja na zadaniu

Rozdział 9. Organizacja skupiona na zadaniu

Rozdział 10. Uwagi końcowe dotyczące teorii zadań

Podziękowania

O autorach

Dodaj do koszyka Nie licz na szczęście!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.