reklama - zainteresowany?

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Onepress

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
ebook
Autor: Jakub Woźniak
ISBN: 978-83-246-5927-2
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2012-11-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Tagi: Marketing

Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach

Idziesz ulicÄ…. Nagle dostrzegasz żółtÄ… walizkÄ™ leżącÄ… nieopodal. RozglÄ…dasz siÄ™, podchodzisz i otwierasz jÄ… ostrożnie. W Å›rodku widzisz jakieÅ› papiery i… plik banknotów! UÅ›miechasz siÄ™ i zastanawiasz, co z nimi zrobić…

Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieÅ›ciÅ‚ tÄ™ sytuacjÄ™ na znanej Ci ulicy. UstaliÅ‚ też pogodÄ™, porÄ™ dnia i roku. A nawet dodaÅ‚ zakoÅ„czenie tej historii… :) NiedÅ‚ugo zrobi Ci też kawaÅ‚: bÄ™dziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego? Bo zapamiÄ™tywaniem doÅ›wiadczeÅ„ i tego, skÄ…d one pochodzÄ…, zajmujÄ… siÄ™ różne części mózgu. DziÄ™ki temu jakiÅ› znany z telewizji produkt możesz trzymać w rÄ™ce pierwszy raz w życiu, a jednoczeÅ›nie czuć siÄ™ tak, jakby byÅ‚ w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.

Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.

  • Neurobranding. Dowiesz siÄ™, jak skonstruować nieÅ›miertelnÄ… i zapewniajÄ…cÄ… stabilność duszÄ™ marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujÄ…ce ciaÅ‚o – by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im siÄ™ nie oprze.
  • Neurowriting - opowiadanie poruszajÄ…cych historii. OsiÄ…gniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dziÄ™ki wplataniu w swoje marketingowe opowieÅ›ci ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskujÄ…cej jÄ… historii powierzchniowej (ang. surface story).
  • Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz siÄ™ modyfikować zmysÅ‚owe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.
  • Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy zwiÄ…zki frazeologiczne żywo wpÅ‚ywajÄ… na wyobraźniÄ™ odbiorców.
  • I wiele, wieeele wiÄ™cej…





Jakub Woźniak - specjalista od marketingu, neuromarketingu i projektowania reklam. Autor książek i szkoleń, doradca, współtwórca sukcesu ogólnopolskich marek oraz spotów TV. Z wykształcenia inżynier informatyki w medycynie. Więcej informacji znajdziesz na:
www.better-ad.pl.

Dodaj do koszyka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Spis treści

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta eBook -- spis treści

1. Dla kogo jest ta książka i jak z niej korzystać? (7)

2. PoczÄ…tek przygody z neurologiÄ… (9)

  • Podstawowe zaÅ‚ożenia neuromarketingu w wersji 2.0 (12)
  • Jak dziaÅ‚a umysÅ‚ konsumenta? (15)
  • Filtry percepcyjne w marketingu (21)
  • Procesy neurologiczne (24)

3. Zmysły - wrota do umysłu klienta (29)

  • System wzrokowy (30)
  • System sÅ‚uchowy (45)
  • System kinestetyczny (czuciowy) (50)

4. Emocje (59)

  • Parametry emocji (60)
  • Zjawiska zwiÄ…zane z emocjami (63)
  • Struktura wybranych emocji (66)

5. Neurolingwistyka (79)

  • JÄ™zyk zmysłów (80)
  • Neurogramatyka (86)
  • Neurointerpunkcja (111)
  • Emocjonalny Å‚adunek wyrazów (116)

6. Neurowriting (117)

  • Matryce otwarcia i zamkniÄ™cia (117)
  • Podstawowe zasady pisania dÅ‚uższych tekstów (121)
  • Opowiadanie historii (storytelling) (122)

7. Złożone środki sensoryczno-językowe (137)

  • Synestezja (138)
  • Kontrast (140)
  • Zaznaczanie analogowe (143)
  • Hiperbola (przesadnia) (144)
  • Elipsa (wyrzutnia, ominiÄ™cie) (145)
  • Metafora (147)
  • Wieloznaczność (151)
  • Aluzja (152)
  • Powtórzenia (153)
  • Neologizmy (154)
  • Ironia (155)
  • Absurd (156)
  • Frakcjonowanie (przerywanie) i niedostÄ™pność (156)
  • PoÅ‚Ä…czenie z kontekstem (158)
  • Instalowanie faÅ‚szywych wspomnieÅ„ (160)
  • Dawanie dowodów (163)
  • Podsumowanie (169)

8. Opisywanie grupy docelowej (171)

  • Do kogo wÅ‚aÅ›ciwie chcemy trafić? (171)
  • Jak grupować ludzi? (172)
  • Poziomy neurologiczne grupy docelowej (172)
  • Ogólne wytyczne podczas opisywania grupy docelowej (175)
  • Grupa docelowa pod lupÄ… (176)
  • Konkurencja (185)

9. Neuroprojektowanie (189)

  • Neurobranding, czyli projektowanie marki (189)
  • Projektowanie komunikatów marki (214)

10. Przestroga na koniec (221)

Podziękowania (223)

Źródła, z których korzystałem, pisząc tę książkę (225)

  • Literatura (225)
  • Internet (226)
  • Szkolenia (227)

Dodaj do koszyka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.