Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Onepress
ISBN: 978-83-246-5662-2
stron: 232, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-10-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,90 zł
Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach
Idziesz ulicÄ…. Nagle dostrzegasz żółtÄ… walizkÄ™ leżącÄ… nieopodal. RozglÄ…dasz siÄ™, podchodzisz i otwierasz jÄ… ostrożnie. W Å›rodku widzisz jakieÅ› papiery i… plik banknotów! UÅ›miechasz siÄ™ i zastanawiasz, co z nimi zrobić…
Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieÅ›ciÅ‚ tÄ™ sytuacjÄ™ na znanej Ci ulicy. UstaliÅ‚ też pogodÄ™, porÄ™ dnia i roku. A nawet dodaÅ‚ zakoÅ„czenie tej historii… :) NiedÅ‚ugo zrobi Ci też kawaÅ‚: bÄ™dziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego? Bo zapamiÄ™tywaniem doÅ›wiadczeÅ„ i tego, skÄ…d one pochodzÄ…, zajmujÄ… siÄ™ różne części mózgu. DziÄ™ki temu jakiÅ› znany z telewizji produkt możesz trzymać w rÄ™ce pierwszy raz w życiu, a jednoczeÅ›nie czuć siÄ™ tak, jakby byÅ‚ w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.
Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.
- Neurobranding. Dowiesz siÄ™, jak skonstruować nieÅ›miertelnÄ… i zapewniajÄ…cÄ… stabilność duszÄ™ marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujÄ…ce ciaÅ‚o – by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im siÄ™ nie oprze.
- Neurowriting - opowiadanie poruszających historii. Osiągniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dzięki wplataniu w swoje marketingowe opowieści ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskującej ją historii powierzchniowej (ang. surface story).
- Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz się modyfikować zmysłowe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.
- Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy związki frazeologiczne żywo wpływają na wyobraźnię odbiorców.
- I wiele, wieeele wiÄ™cej…
Jakub Woźniak - specjalista od marketingu, neuromarketingu i projektowania reklam. Autor książek i szkoleń, doradca, współtwórca sukcesu ogólnopolskich marek oraz spotów TV. Z wykształcenia inżynier informatyki w medycynie. Więcej informacji znajdziesz na:
www.better-ad.pl.
Osoby które kupowały "Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)