reklama - zainteresowany?

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Onepress

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor: Jakub Woźniak
ISBN: 978-83-246-5662-2
stron: 232, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-10-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Tagi: Marketing

Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach

Idziesz ulicÄ…. Nagle dostrzegasz żółtÄ… walizkÄ™ leżącÄ… nieopodal. RozglÄ…dasz siÄ™, podchodzisz i otwierasz jÄ… ostrożnie. W Å›rodku widzisz jakieÅ› papiery i… plik banknotów! UÅ›miechasz siÄ™ i zastanawiasz, co z nimi zrobić…

Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieÅ›ciÅ‚ tÄ™ sytuacjÄ™ na znanej Ci ulicy. UstaliÅ‚ też pogodÄ™, porÄ™ dnia i roku. A nawet dodaÅ‚ zakoÅ„czenie tej historii… :) NiedÅ‚ugo zrobi Ci też kawaÅ‚: bÄ™dziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego? Bo zapamiÄ™tywaniem doÅ›wiadczeÅ„ i tego, skÄ…d one pochodzÄ…, zajmujÄ… siÄ™ różne części mózgu. DziÄ™ki temu jakiÅ› znany z telewizji produkt możesz trzymać w rÄ™ce pierwszy raz w życiu, a jednoczeÅ›nie czuć siÄ™ tak, jakby byÅ‚ w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.

Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.

  • Neurobranding. Dowiesz siÄ™, jak skonstruować nieÅ›miertelnÄ… i zapewniajÄ…cÄ… stabilność duszÄ™ marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujÄ…ce ciaÅ‚o – by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im siÄ™ nie oprze.
  • Neurowriting - opowiadanie poruszajÄ…cych historii. OsiÄ…gniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dziÄ™ki wplataniu w swoje marketingowe opowieÅ›ci ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskujÄ…cej jÄ… historii powierzchniowej (ang. surface story).
  • Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz siÄ™ modyfikować zmysÅ‚owe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.
  • Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy zwiÄ…zki frazeologiczne żywo wpÅ‚ywajÄ… na wyobraźniÄ™ odbiorców.
  • I wiele, wieeele wiÄ™cej…





Jakub Woźniak - specjalista od marketingu, neuromarketingu i projektowania reklam. Autor książek i szkoleń, doradca, współtwórca sukcesu ogólnopolskich marek oraz spotów TV. Z wykształcenia inżynier informatyki w medycynie. Więcej informacji znajdziesz na:
www.better-ad.pl.

Dodaj do koszyka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

 

Osoby które kupowały "Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Spis treści

Dodaj do koszyka Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.