Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Onepress

ebook
Autor: Roger DooleyISBN: 978-8-3011-8453-7
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 54,30 zł (poprzednio: 68,73 zł)
Oszczędzasz: 21% (-14,43 zł)
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje siÄ™ w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badaÅ„, dziÄ™ki czemu Twoje wysiÅ‚ki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskajÄ… nowÄ… siÅ‚Ä™.
Osoby które kupowały "Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)