reklama - zainteresowany?

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Onepress

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
ebook
Autor: Roger Dooley
ISBN: 978-8-3011-8453-7
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 51,20 zł (poprzednio: 63,21 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,01 zł)

Dodaj do koszyka Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje siÄ™ w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badaÅ„, dziÄ™ki czemu Twoje wysiÅ‚ki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskajÄ… nowÄ… siÅ‚Ä™.

Dodaj do koszyka Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

 

Osoby które kupowały "Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Spis treści

Neuromarketing. 100 szybkich,

Dodaj do koszyka Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.