Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Onepress
Autor: Dooley Roger
ISBN: 978-8-3011-8360-8
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)
ISBN: 978-8-3011-8360-8
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)
Tagi: Marketing
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Osoby które kupowały "Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)