reklama - zainteresowany?

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Onepress

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
Autor: Dooley Roger
ISBN: 978-8-3011-8360-8
stron: 320, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Tagi: Marketing

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Roger Dooley - autor bloga o neuromarketingu, prezes Dooley Direct – pomaga firmom wykorzystać neuromarketing w połączeniu z nowymi technologiami w stworzeniu najlepszych strategii działania (budowa społeczności, promocja internetowa, wyszukiwarki).

Dodaj do koszyka Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

 

Osoby które kupowały "Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Spis treści

Dodaj do koszyka Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.