reklama - zainteresowany?

Negocjowanie i zawieranie um - Onepress

Negocjowanie i zawieranie um
ebook
Autor: Wojciech Budzy
ISBN: 9788375613032
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2014-04-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie um

Celem ksi

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie um

 

Osoby które kupowały "Negocjowanie i zawieranie um", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie um

Spis treści

Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wprowadzenie
  • Rozdział 1
    • 1.1. Istota i formy umów
    • 1.2. Sposoby zawierania umów
    • 1.3. Znaczenie Prawa cywilnego i konwencji CISG
    • 1.4.Uwarunkowania zwyczajowe umów w zakresie bazy dostawy
    • 1.5. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe umów w zakresie sposobu płatności
    • 1.6. Uwarunkowania umów sprzedaży w zakresie pozostałych elementów
  • Rozdział 2
    • 2.1. Zarządzanie ryzykiem umowy przez kupującego
    • 2.2. Zarządzanie ryzykiem umowy przez sprzedającego
    • 2.3. Ustalanie preferencji w umowie przez kupującego
    • 2.4. Ustalanie preferencji w umowie przez sprzedającego
    • 2.5. Preferencje w zakresie ogólnej koncepcji umowy
  • Rozdział 3
    • 3.1. Analiza podmiotowa rynku podejmowana w celu znalezienia partnera handlowego
    • 3.2. Zarządzanie wewnętrznym bankiem danych o partnerach handlowych
    • 3.3 Wykorzystanie brokerów informacji w Internecie i platform przetargowych
    • 3.4. Największe bazy informacji handlowej o partnerach
    • 3.5. Zasady oceny i sprawdzania wiarygodności partnerów handlowych
    • 3.6. Analiza własna sytuacji i standingu partnera
    • 3.7. Wykorzystanie wywiadowni handlowych
  • Rozdział 4
    • 4.1. Formułowanie zapytania ofertowego
    • 4.2. Przykłady zapytań ofertowych i pułapki z nimi związane
    • 4.3. Formułowanie oferty
    • 4.4. Problem wiązania oferty
    • 4.5. Elementy oferty i jej przykładowe sformułowania
    • 4.6. Kalkulacja ceny ofertowej
    • 4.7. Problemy i pułapki związane z milczącą akceptacją oferty
    • 4.8. Zasady odpowiedzi na ofertę i formułowania kontroferty oraz zamówienia
  • Rozdział 5
    • 5.1. Zwyczaje Incoterms i ich aktualne wersje
    • 5.2. Proponowane zmiany w terminach Incoterms w kolejnej ich wersji
    • 5.3. Zasady stosowania zwyczajów Incoterms
    • 5.4. Postanowienia terminów grupy E z Incoterms i ich interpretacja
    • 5.5. Postanowienia terminów grupy F z Incoterms i ich interpretacja
    • 5.6. Postanowienia terminów grupy C z Incoterms i ich interpretacja
    • 5.7. Postanowienia terminów grupy D z Incoterms i ich interpretacja
    • 5.8. Inne zbiory zwyczajów spotykane w handlu zagranicznym
    • 5.9. Przejście z różnych terminów handlowych na Incoterms
    • 5.10. Zasady negocjowania baz dostawy według Incoterms
    • 5.11. Pułapki i niebezpieczeństwa pojawiające się przy ustalaniu bazy dostawy
  • Rozdział 6
    • 6.1. Analiza sposobu płatności z punktu widzenia sprzedającego
    • 6.2. Analiza sposobu płatności z punktu widzenia kupującego
    • 6.3. Uwarunkowane i nieuwarunkowane sposoby płatności
    • 6.4. Akredytywa dokumentowa
    • 6.5. Ryzyka związane z akredytywą i zasady jej negocjowania
    • 6.6. Rodzaje akredytyw i zasady zabezpieczania nimi umów
    • 6.7. UCP600 i inne zwyczaje dotyczące realizowania płatności akredytywą
    • 6.8. Inkaso dokumentowe
    • 6.9. Rachunek zastrzeżony
    • 6.10. Gwarancje bankowe
    • 6.11. Weksel i zasady jego użycia
    • 6.12. Faktoring i jego rodzaje
    • 6.13. Przewłaszczenie na zabezpieczenie, blokada rachunku i hipoteka jako formy zabezpieczeń
    • 6.14. Akt notarialny, zastaw rejestrowy, polecenie zapłaty i ubezpieczenie kredytu
    • 6.15. Zasady negocjowania zabezpieczeń płatności z punktu widzenia sprzedającego i kupującego
    • 6.16. Niebezpieczeństwa wynikające z Ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych
  • Rozdział 7
    • 7.1. Elementy umowy i zasady ich negocjowania
    • 7.2. Dane formalnoporządkowe
    • 7.3. Preambuła i definicje w umowie
    • 7.4. Klauzule zasadnicze związane z przedmiotem umowy
    • 7.5. Cena jako istotny element umowy
    • 7.6. Klauzule rewizji i waloryzacji ceny oraz warunki ich użycia
    • 7.7. Baza dostawy
    • 7.8. Klauzule warunków płatności
    • 7.9. Termin dostawy
    • 7.10. Ubezpieczenie
  • Rozdział 8
    • 8.1. Klauzule zawieszające wyłączające oraz interpretujące
    • 8.2. Klauzule umożliwiające weryfikację zgodności dostawy z umową i ew. dochodzenie roszczeń z tego tytułu oraz zwalniające z odpowiedzialności w tym zakresie
    • 8.3. Klauzule umożliwiające dochodzenie roszczeń na drodze sądowej
    • 8.4. Klauzule precyzujące terminy istotne umowy i zasady jej rozwiązania
    • 8.5. Klauzule praw autorskich
  • Rozdział 9
    • 9.1. Rodzaje reklamacji i ich uzasadnienie prawno-zwyczajowe
    • 9.2. Reklamacje wobec przewoźników i wykorzystanie postanowień konwencji przewozowych
    • 9.3. Uzasadnienie reklamacji wobec innych niż przewoźnicy usługodawców
    • 9.4. Reklamacje dochodzone pomiędzy firmami z tytułu wad towaru lub usługi
    • 9.5. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi
    • 9.6. Odpowiedzialność umowna z tytułu gwarancji jakości
    • 9.7. Dochodzenie reklamacji na podstawie postanowień konwencji CISG
    • 9.8. Dochodzenie roszczeń przed sądem państwowym i arbitrażem
    • 9.9. Porozumienia o uznawaniu orzeczeń arbitrażowych
    • 9.10. Postępowanie arbitrażowe
  • Rozdział 10
    • 10.1. Etapy negocjacji
    • 10.2. Przygotowanie procesu negocjacyjnego
    • 10.3. Zasady prowadzenia negocjacji wstępnych
    • 10.4. Negocjacje właściwe przy wspólnym stole rozmów
    • 10.5. Prowadzenie negocjacji w sposób dystrybucyjny i integracyjny
    • 10.6. Wybrane taktyki negocjacyjne zasady stosowania i obrony przed nimi
    • 10.7. Uwarunkowania kulturowe negocjacji z partnerami zagranicznymi
    • 10.8. Techniki przełamywania impasu i finalizowania negocjacji

Dodaj do koszyka Negocjowanie i zawieranie um

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.