reklama - zainteresowany?

Narzędzia Google dla e-commerce - Onepress

Narzędzia Google dla e-commerce
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-2523-4
stron: 208, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-09-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce

Tagi: E-biznes

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!

Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej okoÅ‚o 97% internautów. WÅ‚aÅ›ciwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w okreÅ›lonej kolejnoÅ›ci. E-przedsiÄ™biorcom oferuje natomiast narzÄ™dzia pozwalajÄ…ce skuteczniej docierać z ofertÄ… do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycjÄ™ firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejÄ™tnoÅ›ci posÅ‚ugiwania siÄ™ tymi narzÄ™dziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.

Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzÄ™dzia, na których skupia siÄ™ autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystÄ™pny sposób opisaÅ‚ sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania wiÄ™kszego ruchu z bezpÅ‚atnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co wiÄ™cej, widać tu praktyczne podejÅ›cie do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda siÄ™ zarówno poczÄ…tkujÄ…cym e-przedsiÄ™biorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi bÄ™dÄ… mogli dziÄ™ki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntujÄ… swojÄ… wiedzÄ™ i opanujÄ… nowe techniki reklamy.
Krzysztof Marzec — absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleÅ„ i artykułów z tej tematyki, wykÅ‚adowca Uniwersytetu JagielloÅ„skiego oraz Wyższej SzkoÅ‚y Europejskiej im. Józefa Tischnera. WspółwÅ‚aÅ›ciciel agencji DevaGroup. PracowaÅ‚ dla takich marek, jak: Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje siÄ™ w strategiach wykorzystujÄ…cych optymalizacjÄ™ dziaÅ‚aÅ„ w kontekÅ›cie zaawansowanej analityki wyników.

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce

Spis treści

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.