reklama - zainteresowany?

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone - Onepress

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
ebook
Autor: Krzysztof Marzec
ISBN: 978-83-283-5178-3
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2018-09-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Tagi: E-biznes | Komputer w biurze | Marketing

Google'owa skrzynka narzędziowa

Google - wyszukiwarka, która rzÄ…dzi Å›wiatem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeÅ›li prowadzisz dziaÅ‚alność online. Czasy, kiedy wystarczyÅ‚o uruchomić stronÄ™ WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na niÄ… trafiÄ… po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. DziÅ› konkurencja w sieci jest ogromna, wiÄ™c e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego wÅ‚aÅ›ciciela profesjonalizacji i poÅ›wiÄ™cenia sporej iloÅ›ci czasu. OczywiÅ›cie pewne sprawy można sobie uproÅ›cić, zautomatyzować, ale nadal - bez Å›wiadomoÅ›ci narzÄ™dzi, które niejako w pakiecie z wszechobecnÄ… wyszukiwarkÄ… oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.

Bez umiejÄ™tnoÅ›ci obsÅ‚ugi Google Analytics trudno siÄ™ zorientować, skÄ…d na naszÄ… stronÄ™ docierajÄ… klienci oraz na jakim etapie wiÄ™kszość z nich porzuca koszyk zakupowy. WÅ‚aÅ›ciciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rzÄ…dzÄ…cych kampaniami w Google Adwords, bÄ™dzie już zawsze skazany na przepalanie pieniÄ™dzy, które powinny być inwestycjÄ… w skutecznÄ… reklamÄ™. UnowoczeÅ›nianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemnoÅ›ci do tarczy, podczas gdy wÅ‚Ä…cznik Å›wiatÅ‚a jest pod rÄ™kÄ…. Nieznajomość narzÄ™dzia Google Search Console docelowo skutkować bÄ™dzie spadkiem widocznoÅ›ci e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie siÄ™ tak raczej prÄ™dzej niż później, najwyższy czas doposażyć swojÄ… stronÄ™ WWW w kilka niezbÄ™dnych narzÄ™dzi od wujka Google!


Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleÅ„ i artykuÅ‚ów z tej tematyki, wykÅ‚adowca Uniwersytetu JagielloÅ„skiego oraz Wyższej SzkoÅ‚y Europejskiej im. Józefa Tischnera. WspóÅ‚wÅ‚aÅ›ciciel agencji DevaGroup. PracowaÅ‚ dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje siÄ™ w strategiach wykorzystujÄ…cych analitykÄ™ do optymalizacji kampanii SEM.

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

 

Osoby które kupowały "Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Spis treści

Dodaj do koszyka Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.