reklama - zainteresowany?

Narratologia - Onepress

Narratologia
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-011-9254-9
stron: 160, Format: 165x235, okładka: miękka
Data wydania: 2017-04-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Narratologia

Tagi: E-biznes | Marketing | Sprzedaż | Start-up

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykÅ‚ad mleko. Chodzi Ci o coÅ›, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi pÅ‚atkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed póÅ‚kÄ… w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje siÄ™ w Twojej gÅ‚owie moment przed tym, zanim siÄ™gniesz po któryÅ› z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które sÄ… de facto tym samym (jedno mleko nie różni siÄ™ od innego), kosztujÄ… mniej wiÄ™cej tyle samo i sÄ… tak samo dostÄ™pne (w koÅ„cu wszystkie stojÄ… przed TobÄ… na póÅ‚ce), przestajesz myÅ›leć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historiÄ™. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać CiÄ™, byÅ› kupiÅ‚ mleko, opowiadajÄ… o tym, jak szczęśliwe sÄ… krowy, które je dajÄ….


Historie sÄ… jednym z najpotężniejszych narzÄ™dzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieÅ›ci. BaÅ›nie, legendy i plotki ksztaÅ‚tujÄ… nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedajÄ… siÄ™ tak dobrze, bo oddziaÅ‚ujÄ… na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do koÅ„ca zdajemy sobie sprawÄ™.


Książka ta zabierze CiÄ™ w fascynujÄ…cÄ… podróż do Å›wiata opowieÅ›ci. Dowiesz siÄ™, dlaczego historie majÄ… taki wpÅ‚yw na Ciebie i innych ludzi. SkÄ…d siÄ™ wzięły? Czemu sÅ‚użą? Kiedy dziaÅ‚ajÄ… lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz siÄ™ także, jak konstruować takie, które dziaÅ‚ajÄ… najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dziÄ™ki któremu sam bÄ™dziesz mógÅ‚ sam takie opowieÅ›ci tworzyć.


Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak!


JeÅ›li zajmujesz siÄ™ promocjÄ…, reklamÄ…, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierajÄ…ce komunikacjÄ™ różnych dziaÅ‚aÅ„.  JeÅ›li pracujesz z grupami, jesteÅ› trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspiracjÄ™, jak przekazywać skutecznie treÅ›ci.  JeÅ›li wystÄ™pujesz czÄ™sto w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystÄ…pienie, aby wszyscy CiÄ™ sÅ‚uchali.    To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna siÄ™… od koÅ„ca Å›wiata.


PaweÅ‚ Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyÅ‚y tytuÅ‚ Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywajÄ…c tÅ‚umy – jego wystÄ…pieÅ„ można posÅ‚uchać na najwiÄ™kszych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymieniÅ‚ go jako jednÄ… z 50 czoÅ‚owych osobowoÅ›ci polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmÄ™, która zajmuje siÄ™ budowaniem silnych marek.

Dodaj do koszyka Narratologia

Spis treści

Narratologia -- spis tre

Dodaj do koszyka Narratologia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.